شناسه خبر : 38605

نرخ کرایه تاکسی، اتوبوس و مترو افزایش ندارد

نرخ کرایه تاکسی، اتوبوس و مترو افزایش ندارد

معاون استاندار و فرماندارتهران گفت: نرخ کرایه هر سه حوزه حمل ونقلی تاکسی ،مترو و اتوبوس مطابق قبل بوده و از مهر ماه، هیچ گونه افزایشی در نرخ کرایه حمل و نقل عمومی نخواهیم داشت.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، احمد قیومی روز شنبه در حاشیه مراسم بازگشایی مدارس با اشاره به اینکه هماهنگی‌های کامل جهت مدیریت ترافیکی معابر محلات و محورهای بزرگراهی تهران در شورای ترافیک صورت گرفته است، تاکید کرد: استفاده از حمل و نقل عمومی مناسب‌ترین گزینه برای رفع مشکلات ترافیکی خواهد بود و از مردم تقاضا می‌شود استفاده از خودرو شخصی را به حداقل برسانند.

وی افزود: هیچ گونه افزایشی را در نرخ کرایه حمل و نقل عمومی نداشته و ناوگان بهسازی شده در هر سه حوزه تاکسی، اتوبوس و مترو مطابق نرخ قبلی فعالیت خواهند کرد.

فرماندار تهران گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در نرخ ناوگان، موضوع را به مبادی رسمی و بازرسی اعلام کنند.

قیومی تصریح کرد: مطابق هماهنگی انجام شده، خدمات حمل و نقلی برای دانش آموزان و دانشجویان همزمان با بازگشایی مراکز آموزشی رایگان است و حمل و نقل عمومی برای عموم شهروندان تهرانی هم در این ایام با تخفیف ۳۰ درصدی خواهد بود همچنین شماره تماس ۴۸۰۴۸ نیز آماده پاسخگویی به درخواست ها و شکایات احتمالی شهروندان درخصوص خطوط تاکسیرانی است.

 

ارسال نظر