شناسه خبر : 9921

۸۰ درصد جامعه هدف صندوق بیمه کشاورزان تحت پوشش این صندوق نیستند

80 درصد جامعه هدف صندوق بیمه کشاورزان تحت پوشش این صندوق نیستند

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: صندوق بیمه اجتماعی تاکنون توانسته بیش از ۲۰ درصد از جامعه هدف خود را تحت پوشش درآورد که این میزان در استان زنجان ۳۳ درصد است.

به گزارش چابک‌آنلاین، علی شیرکانی در سفر به استان زنجان در جشن انقلاب مردم و مسئولان روستای قره اوغلو حاضر شد و ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، افزود: در استان زنجان بیش از 42 هزار نفر بیمه شده صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند و 3400 نفر نیز از این صندوق، مستمری ماهیانه دریافت می کنند.

وی تعداد کل اعضای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر را بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر بیان کرد و گفت: خوشبختانه در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اقدامات زیربنایی خوبی برای توسعه روستاها انجام شده و خدمات سخت افزاری مناسبی به روستاها رسیده و بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، به عنوان یکی از خدمات نرم افزاری، هدیه انقلاب اسلامی به این اقشار است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در ادامه، گسترش بیمه های اجتماعی در میان اقشار روستایی و عشایر را رسالت این صندوق دانست و تاکید کرد: تلاش ما این است که با ارائه خدمات بیمه‌ای به جامعه هدف، هیچ فردی از چتر بیمه‌ای دولت جا نماند.

گفتنی است در این مراسم، هدایای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در میان دانش‌آموزان روستای قره‌اوغلو توزیع شد.

ارسال نظر