شناسه خبر : 7925

بیمه تکمیلی بازنشستگان بلاتکلیف مانده است

بیمه تکمیلی بازنشستگان بلاتکلیف مانده است

عضو کمیسیون اجتماعی تاکید کرد: با وجود مشکلات اعتباری باید شأن بازنشستگان حفظ شود و فرهنگیان نیز در دوره مدیریت جدید وزارت آموزش و پرورش حقوق خود را دریافت کنند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خانه ملت، مسعود رضایی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 3 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: آقای وزیر همانگونه که مدعی هستید متناسب سازی حقوق بازنشسته ها با شاغلین 12 هزار میلیارد اعتبار نیاز دارد و نمی توانید آن را اجرا کنید، حداقل شأن بازنشستگان را حفظ کنید.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چرا بیمه تکمیلی بازنشستگان بلاتکلیف مانده و صندوق آن ها توسط سرپرست اداره می شود، همچنین پرداخت کسورات بازنشسته ها با تاخیر موجب اخذ جریمه از این قشر شده است.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش نیز یادآور شد: اکنون که وزارت آموزش و پرورش پس از چند ماه بدون وزیر از خواب زمستانی بیدار شده دریابید که حقوق معلمان تضعیف شده و آن ها با کرختی و بیماری روحی سرکلاس حاضر می شوند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: دانش آموزان بسیاری هنوز ثبت نام نکرده اند، تکلیف لباس های فرم و سرویس بسیاری از مدارس حتی با وجود تامین هزینه توسط والدین تعیین نشده و این ضعف مدیریتی است، آموزش و پرورش سیاست زده شده و از هدف خود دور شده است.

 

ارسال نظر