شناسه خبر : 7261

حق بیمه مشمولین بیمه‌های اجتماعی و قالیبافان تحت حمایت کمیته امداد واریز شد

حق بیمه مشمولین بیمه‌های اجتماعی و قالیبافان تحت حمایت کمیته امداد واریز شد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان مرکزی گفت: حق بیمه ۳ ماهه اول ۳۳۶۵ نفر از مشمولین بیمه‌های اجتماعی(زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال) و ۳۶۵ نفر از قالیبافان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی با اعتبار دو میلیارد و هفت میلیون تومان به حساب تأمین اجتماعی واریز شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس، محمدرضا شایسته جو با بیان اینکه بانوان سرپرست خانوار در سنین ۳۵ تا ۵۰ سال مشمول دریافت خدمت حق بیمه هستند، اظهار کرد: پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان با هدف تأمین آتیه و بهره‌مندی آنها از مستمری بازنشستگی انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: حق بیمه 3 ماهه اول 3365 نفر از مشمولین بیمه‌های اجتماعی(زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال) و 365 نفر از قالیبافان تحت حمایت با اعتبار دو میلیارد و هفت میلیون تومان به حساب تأمین اجتماعی واریز شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان مرکزی از ارائه خدمات تخصصی مشاوره و راهنمایی به 1085 نفر و مشاوره گروهی به 57 گروه و به تعداد 873 نفر از خانواده‌های تحت حمایت خبر داد و تصریح کرد:  خدمات مشاوره ارائه شده در زمینه‌های پیشگیری از خشونت، پیشگیری از اعتیاد، مهارت‌های زندگی، بهداشت زنان، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نوپدید و آموزش پیش از ازدواج دختران در سن ازدواج بوده است.

شایسته جو تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی با موضوعات سبک زندگی و سلامتی، پیشگیری از ابتلا به سرطان، بهداشت محیط، پیشگیری از اعتیاد و سایر موضوعات بهداشتی برای زنان سرپرست خانوار، سالمندان و دختران در شرف ازدواج از برنامه‌های کمیته امداد است.

ارسال نظر