تامین اجتماعی خدمات مناسبی به فعالان صنف تولیدکنندگان پلی‌پروپیلن ارائه نمی‌کند

تامین اجتماعی خدمات مناسبی به فعالان صنف تولیدکنندگان  پلی‌پروپیلن ارائه نمی‌کند

عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان پلی‌پروپیلن اظهار کرده که درحال حاضر فقط به خدمات شرکت‌های بیمه دولتی اعتماد داریم و تحت پوشش بیمه ایران هستیم.

چابک آنلاین_ بهاره تاجرباشی ، احمد کیمیایی اسدی در گفت و گو با چابک آنلاین گفت: بر طبق قانون موظف هستیم  که تمام کارکنان را بیمه تامین اجتماعی کنیم اما پرسنل از پرداخت‌ها و پوشش بیمه تامین اجتماعی راضی نیستند و بیمه مسئولیت کارفرما را در حال حاضر فقط با شرکت بیمه ایران که دولتی است انجام می دهیم.

وی ادامه داد: نیروها از بیمه‌های تامین اجتماعی راضی نیستند و حتما باید یک بیمه تکمیلی باشد تا بتوانند از مزایای آن استفاده کنند، گاهی در حین کار سوانحی برای پرسنل به وجود می‌آید و از بیمه تکمیلی رضایت داشته‌اند اما بیمه تامین اجتماعی را به هیچ وجه قبول ندارند.

 عضو هیئت مدیره انجمن تولید کنندگان پلی‌پروپیلن بیان کرد:  ما هرسال بیمه‌های مربوط به ساختمان و آتش‌سوزی و ماشین‌آلات را انجام می‌دهیم زمانی که تسهیلات  از بانک می‌گیریم  این بیمه‌ها لازم می‌شود و بانک از ما می‌خواهد که حتما این بیمه‌ها را داشته باشیم، اما تاکنون  مشکلی پیش نیامده است که بخواهیم استفاده کنیم.

کیمیایی با بیان اینکه طرح تجمیع شرکت‌های بیمه طرح خوبی است و با این طرح موافق است گفت: تعداد شرکت‌های بیمه زیاد است و تعدادی از این شرکت‌ها دچار مشکلات مالی می‌شوند یا نمی‌توانند تعهدات مالی خود را انجام دهند و اینگونه اعتبار بقیه شرکت‌های بیمه را که درست کار می‌کنند را هم کاهش می‌دهند.

وی افزود: شرکت‌های بیمه کوچک می‌توانند ادغام شوند و یک شرکت بزرگ بیمه‌ای را تشکیل دهند و خدمات بهتری ارایه دهند و با یکدیگر رقابت منفی نداشته باشند و در مسایل مالی به مشکل بر نخورند و اینگونه رضایت بیشتر مشتریان را هم خواهند داشت.

 


 

ارسال نظر