شناسه خبر : 4993

مجلس از تمام ظرفیت‌ها برای بهره‌مندی مردم از خدمات بیمه‌ای استفاده کرده است

مجلس از تمام ظرفیت‌ها برای بهره‌مندی مردم از خدمات بیمه‌ای استفاده کرده است

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس از تمام ظرفیت‌ها برای بهره‌مندی همه مردم از خدمات بیمه‌ای در کشور استفاده کرده و در بودجه سال آینده این موضوع دیده شده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس ، غلام‌محمد زارعی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بیمه سلامت که ظهر امروز برگزار شد، گفت: سلامت یک موضوع جهانی امنیتی و است که در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی این موضوع مهم به خوبی دیده شده است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به طرح تحول سلامت اشاره کرد و افزود: بیمه سلامت نقش مهمی در اجرای طرح تحول سلامت داشته و نمایندگان مردم در مجلس بر ادامه اجرای طرح تأکید دارند.

وی با اشاره به جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجلس برای اینکه همه مردم بتوانند از خدمات بیمه‌ای استفاده کنند و کسانی که بیمه نیستند تحت پوشش بیمه قرار گیرند همه ظرفیت‌ها را به کمک آورده و در بودجه سال آینده منابع این طرح دیده شده است.

این نماینده مجلس در ادامه به موضوع انتخاب کاظمی به عنوان مدیرکل بیمه سلامت اشاره کرد و یادآور شد: انتخاب آقای کاظمی از معدود انتصاب‌های بود که مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد اجماع کامل داشتند و همدلی جمعی را در این انتصاب شاهد بودیم.

در ادامه مهدی نوروزیان مدیرکل بازرسی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت،با اشاره به اینکه سید یدالله حسینی مدیرکل سابق بیمه سلامت یکی از بهترین مدیران بیمه سلامت بود، گفت: انسان‌های سخن‌چین نباید در اطراف مدیران ما باشد و این موضوع به خوبی مورد توجه مدیرکل جدید بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد باشد.

وی عنوان کرد: بودجه بیمه سلامت استان 160میلیارد تومان بوده که این عدد بزرگی است ، هر جا پول باشد آدم‌های زیادی هم پیدا می‌شوند که مدیران ما باید در این زمینه کاملا هوشیار باشند.

این مسؤل با اشاره به اینکه 65 درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه روستایی هستند، خاطرنشان کرد: 350 هزار نفر در روستاهای این استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

 

 

ارسال نظر