رئیس فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای خبر داد :

نگرانی در ارتباط با بازگشت بیمه تاکسیرانان وجود ندارد

نگرانی در ارتباط با بازگشت بیمه تاکسیرانان وجود ندارد

رئیس فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد بازگشت اعتبارات لازم برای بیمه رانندگان تاکسی به کمیسیون تلفیق آمده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر ، مهرداد بائوج لاهوتی ، در خصوص حذف بیمه رانندگان تاکسی از لایحه بودجه سال ۹۸ اظهار داشت: صحبت هایی در این رابطه انجام شده و پیشنهاد بازگشت بیمه تاکسیرانان در کمیسیون تلفیق آمده است و نگرانی در این رابطه وجود ندارد.

وی در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص بازگشت ۳۲۰۰ میلیارد تومانی که سال گذشته از بودجه شهرداری های تهران حذف و در اختیار سازمان هدفمندی یارانه ها قرار گرفت، گفت: قرار نبود این ۳۲۰۰ میلیارد در بودجه ۹۸ بازگردد. بسته پیشنهادی کاملی در این خصوص تهیه شده و به شورای نگهبان ارسال شده. شورای نگهبان به این بند از بسته پیشنهادی ایرادی وارد نکرده است اما کل بسته پیشنهادی مورد موافقت شورای نگهبان قرار نگرفته که مجلس به راهکار دیگری برای حل این مشکل رسیده است.

لاهوتی با بیان اینکه حذف این اعتبار از بودجه شهرداری های کشور نه در ردیف های پیشنهادی دولت است و نه در ردیف های مورد تصویب در تلفیق، خاطرنشان کرد: بنابراین با امضای ۱۵۰ نماینده مجلس و ارائه به رئیس مجلس، می توانیم این اعتبار را که به نزد دولت امانت است و این عوارض باید در اختیار شهرداری ها قرار گیرد، به آنها بازگردانده شود.

 

 


 

ارسال نظر