شناسه خبر : 42968

فعالیت های بیمه سامان به سرعت در حال گسترش است

فعالیت های بیمه سامان به سرعت در حال گسترش است

معاون اجرایی شرکت بیمه سامان، با بیان این که کارگزاران باید به دنبال جذب قراردادهای بزرگتر باشند، گفت: فعالیت های بیمه سامان در حوزه های مختلف بیمه گری، به سرعت در حال گسترش است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، دکتر عبدالرسول عطایی در نشست هم اندیشی مدیران ارشد شرکت بیمه سامان وکارگزاران حقیقی و حقوقی صنعت بیمه مازندران، افزود: خدمات متنوع و گسترده شرکت بیمه سامان در قالب پلتفرم های دیجیتال، نه تنها سرعت، دقت وکیفیت خدمت رسانی به مشتریان را افزایش داده، بلکه میزان رضایت مندی آنها را نیز ارتقاء داده است.

وی، افزوده شدن محصولات جدید بیمه عمر به سبد محصولات شرکت بیمه سامان، ارائه خدمات بانکی بر روی اپلیکیشن بیمه و کاهش هر چه بیشتر زمان پرداخت خسارت به مشتریان را از برنامه های جدی شرکت با هدف  افزایش سهم از بازار بیمه سامان دانست.

دکترعطایی، خاطرنشان کرد: شرکت  بیمه سامان با طراحی زیرساخت های جدید و تربیت نیروی انسانی متخصص، نوآوری در حوزه طراحی محصول را به طور مستمر در دستور کار خود دارد.

معاون اجرایی شرکت بیمه سامان، بر لزوم آموزش مستمر شبکه فروش با هدف آشنایی بیشتر با تکنیک های جدید فروش تاکید کرد وگفت: شرکت بیمه سامان در تلاش بوده تا با کشف فرصت های ناشناخته در اقیانوس آبی بازار بیمه، ضمن ارائه خدمات متمایز، علاوه بر حفظ مشتریان موجود، دامنه مشتریان خود را بیش از پیش گسترش دهد.

درنشست هم اندیشی مدیران ارشد شرکت بیمه سامان با کارگزاران حقیقی و حقوقی صنعت بیمه مازندران، دکتر عبدالرسول عطایی معاون اجرایی شرکت بیمه سامان، نوید نظارتی مدیر امور شعب منطقه یک و رضا حسنی رئیس شعبه مازندران بیمه سامان حضور داشتند.

در این نشست صمیمانه، شرکت کنندگان ضمن بیان دیدگاه ها و نظرات، تمایل جدی خود را برای  توسعه همکاری با شرکت بیمه سامان ابراز داشتند.

معاون اجرایی شرکت بیمه سامان و هیات همراه، همچنین در پایان این نشست از شعبه ساری شرکت بیمه سامان بازدید کردند.

ارسال نظر