شناسه خبر : 39457

بیمه سامان نوآوری در عمل

بیمه بدنه کیلومتری سامان بهترین انتخاب برای مدیریت هزینه ها

بیمه بدنه کیلومتری سامان بهترین انتخاب برای مدیریت هزینه ها

افزایش قابل توجه قیمت خودروها و قطعات و لوازم یدکی آنها، پایین بودن سقف پرداخت خسارت بیمه شخص ثالث و عدم پرداخت خسارت وارد شده به خودروی شخص خاطی در بیمه شخص ثالث، باعث شده تا تهیه پوشش بیمه بدنه بیش از پیش برای مالکان خودروها ضرورت پیدا کند.

حقیقت این است که خرید بیمه بدنه خودرو، یکی از روش هایی است که افراد می توانند با کمک آن، هزینه های مربوط به تصادفات خود را کاهش دهند.

بااین وجود ، بسیاری از مالکان خودرو به دلایل اقتصادی ممکن است اقدام به خرید بیمه بدنه اتومبیل نکنند زیرا ممکن است با وجود پرداخت حق بیمه کامل یک ساله، کمتر از میزان متوسط از خودروی خود استفاده کنند.

همین موضوع باعث شد تا باتوجه به نیازهای مطرح شده از سمت بیمه‌گذاران، شرکت بیمه سامان طراحی و ارائه محصولی جدید تحت « ‌بیمه بدنه کیلومتری سامان » رادر دستور کار خود قرار دهد و درنهایت به عنوان اولین شرکت بیمه کشور، بیمه بدنه کیلومتری را به بازار عرضه کرد.

مزیت خرید این بیمه چیست؟

نکته قابل توجه اینکه ، هزینه خرید « ‌بیمه بدنه کیلومتری سامان » نسبت به بیمه نامه بدنه رایج در کشور،‌ بسیار کمتر است و گاه به یک سوم قیمت بیمه بدنه معمول نیز کاهش می یابد.

بیمه بدنه پیمایشی (کیلومتری) سامان از تحمیل هزینه مازاد به بیمه گذار جلوگیری می کند.

به نوعی این اختیار عمل را به مشتریان می دهد تا متناسب با میزان استفاده از خودرو، ‌حق بیمه پرداخت کنند.

مالکان خودروها می توانند براساس تشخیص خود مبنی بر تردد با خودرو در سه مسافت 5، 8 و 12 هزار کیلومتر، بیمه بدنه پیمایشی (کیلومتری) سامان را تهیه کرده و حق بیمه متناسب با میزان استفاده از خودرو را پرداخت کنند.

بنابراین ‌هزینه خرید بیمه بدنه پیمایشی (کیلومتری) سامان نسبت به بیمه نامه بدنه رایج،‌ بسیار کمتر است و حتی گاه به یک سوم قیمت بیمه بدنه معمول نیز کاهش می یابد.

یکی دیگر از مهمترین مزیت های بیمه بدنه کیلومتری (پیمایشی) سامان برای مالکینی است که چندین خودرو در اختیار دارند چراکه بطور معمول از هر خودروی خود کمتر استفاده می کنند.

بیمه بدنه کوتاه مدت هم مطلوبیت زمانی و هزینه ای برای صاحب آن خودرو ندارد.

دریک چنین شرایطی در بیمه بدنه کیلومتری (پیمایشی) سامان به دلیل تفاوت نحوه محاسبه حق بیمه و داشتن اعتبار مدت یکساله، سعی بررفع نیاز برای بیمه بدنه با خسارت اصلی و اضافی را برای مالکین چندین خودرو مهیا کرده است.

photo_2023-10-17_12-39-00

" ‌بیمه بدنه کیلومتری سامان " چه خسارت هایی را پوشش می دهد؟

پوشش های بیمه نامه بدنه کیلومتری سامان هیچ تفاوتی با بیمه نامه بدنه معمول ندارد، ضمن آنکه پوشش خطرات در حال حرکت و خطرات ساکن و درجا در این بیمه نامه نیز ارائه می شود.

همچنین بیمه گذاران امکان تمدید کیلومتر در صورت اتمام بسته قبل از انقضای مدت بیمه نامه خریداری  شده را هم دارند.

تخفیف عدم خسارت بیمه نامه بدنه قبلی

هنگام خرید بیمه نامه بدنه کیلومتری نیز مانند بیمه نامه های معمول،‌ امکان بهره مندی از تخفیف عدم خسارت بیمه نامه بدنه قبلی وجود دارد و از این رو این بیمه نامه،‌ یک بسته جامع است.

مالکان خودروها می توانند با مراجعه به هریک از نمایندگان و یا شعب شرکت بیمه سامان، بیمه نامه بدنه پیمایشی (کیلومتری) را تهیه کنند.

 

ارسال نظر