شناسه خبر : 38609

اختصاصی چابک آنلاین؛

بیمه نامه دو شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی به "آرمان" رسید

بیمه نامه دو شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی به "آرمان" رسید

مجید قلی پور، مدیر عامل شرکت بیمه آرمان: شرکت بیمه آرمان سال ۱۳۹۹ را با پرتفوی ۳۲۰ میلیارد تومانی به پایان رساند و این عدد در سال ۱۴۰۰ به ۶۴۰ میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۱ به حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومان رسید.

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی، در سال گذشته شرکت بیمه آرمان دو قرارداد بزرگ در حوزه حمل و نقل هوایی به امضا رساند که شامل مجموعه هواپیمایی آتا و هواپیمایی آریانا افغان بود.

همچنین شرکت بیمه آرمان قرارداد 3 ساله ای را با شرکت سایپا منعقد کرده که براساس آن سالانه 240 میلیارد تومان و در مجموع سه سال 720میلیارد تومان برای خودروهای صفر سایپا بیمه صادر کند.

شرکت بیمه آرمان در سال گذشته 700 میلیارد تومان خسارت به بیمه گذاران خود پرداخت کرد که البته 300 میلیارد تومان از آن مربوط به سنوات گذشته بوده است.

درشرکت بیمه آرمان به دنبال صدور پرتفوهای سودآور هستیم و از ابتدای امسال تا امروز (تیرماه) تنها 8 میلیارد تومان پرتفوی درمان صادر کردیم درحالیکه در مدت مشابه سال قبل این رقم 90 میلیارد تومان بوده است.

حذف ارز ترجیحی در بخش درمان، هزینه های درمانی را افزایش داده و به همین دلیل سعی شده  تا در تمام مناقصاتی که وارد می شویم قیمت اصولی و منطقی بدهیم تا بتوانیم به بیمه گذاران سرویس های خوبی را ارائه دهیم.

 

حجم ویدیو: 16.99M | مدت زمان ویدیو: 00:02:34 دانلود ویدیو
ارسال نظر