شناسه خبر : 1743

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری:

صرفه جویی ۱۴۳ میلیارد ریالی در منابع مالی سلامت

صرفه جویی 143 میلیارد ریالی در منابع مالی سلامت

صفر فرامرزی گفت: اداره کل بیمه سلامت استان چهارمحال و بختیاری با رویکرد ارتقاء رضایتمندی بیمه شدگان، موسسات طرف قرارداد و کلیه ذینفعان اقدام به تدوین الگوریتم منابع و هزینه های درمانی کرد که با استفاده از آن مبلغ ۱۴۳ میلیارد ریال در سال ۹۶ صرفه جویی در منابع مالی سلامت صورت گرفت.

به گزارش چابک آنلاین، دکتر صفر فرامرزی گفت: در راستای اجرای ماده 38 و 89 برنامه ششم توسعه اقتصادی ،اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خصوص خرید راهبردی خدمات سلامت و اهداف استراتژیک سازمان بیمه سلامت ایران در سال جاری، اداره کل بیمه سلامت استان چهارمحال و بختیاری با رویکرد ارتقاء رضایتمندی بیمه شدگان، موسسات طرف قرارداد و کلیه ذینفعان و همچنین مدیریت بهینه منابع بخش سلامت، اقدام به برنامه ریزی لازم جهت بررسی هزینه های درمان اداره کل به تفکیک هر سرفصل کرد.

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: پس از طرح موضوع در کمیته های تخصصی اداره کل با هدف افزایش کمیت و کیفیت خدمات در جهت بهبود و ارتقاء روند مذکور مبادرت به تدوین الگوریتم منابع و هزینه های درمانی کردیم که با استفاده از آن نتایج مطلوبی در زمینه مدیریت هزینه به دست آمده است.

وی در پایان متذکر شد: با توجه به تلاش های صورت گرفته و برنامه ریزی های کارشناسی شده دقیق، توانستیم مبلغ 143 میلیارد تومان در منابع مالی سال 96 صرفه جویی کنیم.

 

ارسال نظر