اختصاصی چابک‌آنلاین؛

شهرداری تهران بابت هر جابجایی هزار تومان از وانت بارها هزینه دریافت می‌کند

شهرداری تهران بابت هر جابجایی هزار تومان از وانت بارها هزینه دریافت می‌کند

رئیس اتحادیه صنف وانت بار وپیک موتوری شهر تهران اظهار کرد که وزارت نفت، سازمان تامین اجتماعی وموازی کاری‌های شهرداری تهران سبب شده که حوزه حمل‌و‌نقل در همه بخش‌های، بار، کالا و مسافر با چالش‌ روبرو باشد.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، "داوود محمدی" در گفت‌وگو با چابک‌آنلاین، بااشاره به هزینه سوخت، جرائم رانندگی، آرم طرح ترافیک و هزینه صدور باربرگ برای رانندگان، گفت: شهرداری تهران به بهانه رصدحمل و نقل کالا، می گوید که مبدا، مقصد و کالایی که حمل می شودبرای آنها پیامک شود و بابت هر جابجایی مبلغ یک هزار تومان هم هزینه باربرگ دریافت می کند.

وی مدعی شد که تصمیمات سال‌های اخیر که برای طرح ترافیک گرفته شده منجر به آلوده تر شدن هوای تهران شده است، و افزود: در گذشته رانندگان طرح ترافیک را به صورت سالانه خریداری می کردند اما در حال حاضر هزینه های طرح ترافیک و ورود به بازار سبب شده که راننده به جای آنکه در هسته مرکزی منتظر بار باشد، در تمام شهر تردد کند چراکه حتی اگر باری را جابجا نکند باید هزینه‌های مذکور را بپردازد.

رئیس اتحادیه صنف وانت بار وپیک موتوری شهر تهران ،‌تصریح کرد: بالای 70 درصد بار شهر تهران در منطقه 12 است اما متاسفانه هیچ طرح سازنده ای شهرداری تهران و سازمان حمل و نقل ترافیک برای این محیط انجام نداده است و نظر کارشناسی اتحادیه را هم در این خصوص نخواستند.

محمدی در رابطه با یکی دیگر از چالش‌های اتحادیه صنف وانت بار وپیک موتوری شهر تهران، مدعی شد: از دو سال قبل تا کنون نیسان های آبی به عنوان کامیونت ون پلاک می شوند درحالیکه در قانون چیزی به عنوان کامیونت ون نداریم.

وی ادامه داد :زمانی که نیسان آبی به عنوان کامیونت ون پلاک می شود، بیمه شخص ثالث، بیمه تامین اجتماعی، اتحادیه مربوطه، عوارض و طرح ترافیک و گواهینامه آن متفاوت می شود.

 

ارسال نظر