شناسه خبر : 8823

۸ میلیارد تومان از مطالبات بیمه سلامت گلستان به بخش خصوصی پرداخت شد

8 میلیارد تومان از مطالبات بیمه سلامت گلستان به بخش خصوصی پرداخت شد

رئیس اداره امور مالی اداره کل بیمه سلامت استان گلستان گفت: طی هفته گذشته بالغ بر ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان مطالبات بیمه سلامت به بخش خصوصی پرداخت شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس، علی‌اکبر جهانشاهی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: طی یک هفته گذشته بالغ بر 8 میلیارد و 100 میلیون تومان مطالبات بیمه سلامت در بخش خصوصی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه پرداخت به موقع و به هنگام مطالبات را در ارائه خدمات مناسب مهم خواند و تصریح کرد: 4 میلیارد و 600 میلیون تومان مطالبات ماه شهریور داروخانه‌های مستقل غیر از دولتی دانشگاهی پرداخت شده است.

رئیس اداره امور مالی اداره کل بیمه سلامت استان گلستان از پرداخت یک میلیارد و 700 میلیون تومان مطالبات مردادماه جاری به بیمارستان‌های غیردولتی دانشگاهی خبر داد.

جهانشاهی در خصوص پرداخت مطالبات بیمه سلامت در بخش سایر موسسات غیردولتی دانشگاهی بیان کرد: یک میلیارد تومان به پاراکلینیک‌ها، 700 میلیون تومان به پزشکان و 120 میلیون تومان به درمانگاه‌های غیردولتی دانشگاهی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در بخش دولتی دانشگاهی قرار است اعتباری به ما بدهند که بتوانیم مطالبات ماه جدید را پرداخت کنیم، در بخش دولتی دانشگاهی مطالبات تا خردادماه قطعی شد و 80 درصد تیر و مرداد بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی پرداخت شد.

رئیس اداره امور مالی اداره کل بیمه سلامت استان گلستان ابراز کرد: بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی و مراکز بهداشت تا خرداد ماه جاری قطعی و 80 درصد علی‌الحساب ماه‌های تیر و مرداد پرداخت شد.

جهانشاهی بیان کرد: در بخش پرسنلی تا شهریور ماه جاری بصورت 80 درصد علی‌الحساب سپرده پرداخت شده است.

وی میزان پرداختی بخش غیرپرسنلی را در دو مرحله به صورت علی‌الحساب بالغ بر 80 میلیارد ریال پرداخت کرد.

رئیس اداره امور مالی اداره کل بیمه سلامت استان گلستان گفت: در سال 1397 در بخش دولتی دانشگاهی بالغ بر 44 میلیارد تومان بدهی داریم و در بخش خصوصی نزدیک به 12 میلیارد تومان بدهی به بخش دولتی دانشگاهی داریم.

ارسال نظر