شناسه خبر : 8679

۱۳ بانک چینی در لوکزامبورگ فعالیت می‌کنند

13 بانک چینی در لوکزامبورگ  فعالیت می‌کنند

بازار بانکی در لوکزامبورگ، به تازگی شاهد افزایش فعالیت معاملاتی بوده و بسیاری از استراتژی‌ها توسط خریداران و فروشندگان به کار گرفته می‌شود.

به گزارش چابک آنلاین، اگرچه صنعت  بانکداری در لوکزامبورگ قوی و مناسب است، اما فشارهای قابل توجهی نیز بر بنگاه ها برای بهبود سودآوری و نوآوری ارائه خدمات، اعمال می شود.

 53 درصد از تیم های توسعه شرکت ها در 5 سال گذشته جایگاه خود را در بانک های این کشور بالا برده اند و تأثیر فزاینده ای بر تصمیمات هیئت مدیره گذاشته اند.

به ویژه، آن بانک هایی که نقش بسیار مهمی در حمایت از رشد و برنامه های دیجیتالی و رقابت  با بخش های جدید نوآوری داخلی برای شناسایی و نزدیک کردن به اهداف نهایی خود دارند.

به طور گسترده تر، چشم انداز بین المللی در مورد فعالیت های معاملاتی نسبتاً صعودی است.

80 درصد بانک ها برنامه دارند تادر سه سال آینده خریدار معاملات جانبی در بازارهای ثانویه باشند درحالیکه 68 درصد آن ها در این معاملات فروشنده اند.

بانک ها در اروپا بیشتر بر تعادل پرتفوی موجود و رشد ارگانیک تمرکز دارند.

در واقع درسال های اخیر شاهد طیف گسترده ای از  استراتژی های معامله گر درلوکزامبورگ بوده ایم.

معامله برای کسب 89.9 درصد سهام "هلدینگ لک" بانک بین المللی در لوکزامبورگ توسط شرکت پرسیژن صورت پذیرفته که این امر سبب تقویت حضور بانک های چینی در این کشور شد که در حال حاضر 13 بانک چینی در این کشور فعالیت می کنند.

تعدادی دیگر از بانک های غیر اروپایی، در میان تحولات برگزیت ( Brexit )،عملیات خود را درلوکزامبورگ تنظیم و تقسیم بندی کرده اند و آن را به عنوان مرکزی برای دسترسی به اتحادیه اروپا انتخاب کرده اند.

لوکزامبورگ به عنوان یک چارچوب سیاسی پایدار و همچنین سیاست های مالی و اگاهی از تجارت برای بخش مالی خود شناخته شده است.

رژین میدانی

ارسال نظر