شناسه خبر : 9927

خانواده‌های آمریکایی سالانه ۲۰ هزار دلار برای بیمه درمانی هزینه می‌کنند

خانواده‌های آمریکایی سالانه 20 هزار دلار برای بیمه درمانی هزینه می‌کنند

ایالات متحده بیشتر از سایر کشور‌های ثروتمند جهان، در زمینه مراقبت‌های بهداشتی هزینه می‌کند اما علیرغم تمام این هزینه‌ها، امید به زندگی در ایالات متحده از کشورهای همتراز خود عقب مانده و بسیاری از آمریکایی‌ها برای پرداخت هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی خود سخت تلاش می‌کنند.

چابک آنلاین، رژین میدانی، یکی ازدلایل هزینه های بالای مراقبت های بهداشتی در ایالات متحده آمریکا این است که این کشور هرگز محدودیتی برای پرداخت هزینه های درمان هایی مانند MRI ، پیوند اعضای بدن یا داروهای جدید تعیین نمی کند.

عامل دیگر افزایش هزینه ها این است که سیستم مراقبت های بهداشتی پیچیده تر شده است زیرا شرکت های بیمه ای برای اثبات ضرورت درمان های خاص، بیماران ، پزشکان و بیمارستان ها را مجبور می کنند که کارهای دشوارتری انجام دهند.

دلیل سوم برای هزینه های بالای مراقبت های بهداشتی در ایالات متحده آمریکا این است که مراقبت های بهداشتی که شامل شرکت های بیمه ای و بیمارستان ها می شود، تلفیقی تر و قدرتمندتر شدند.

هزینه پوشش درمانی خانواده در ایالات متحده اکنون سالانه  20 هزار دلار است.

در حالیکه کارفرمایان بیشتر هزینه های پوشش بیمه را پرداخت می کنند، متوسط سهم کارگران در حال حاضر شش هزار دلار برای یک  خانواده است.

ازآنجایی که حق بیمه در دو دهه گذشته افزایش یافته  میزان پوششی که کارفرمایان برای کارگران لحاظ کرده و تعداد کارگرانی که تحت پوشش بیمه بیمه قرار گرفته اند، کاهش یافته است.

در سال 2017، تعداد آمریکایی های زیر 65 سالی که دارای بیمه بوده اند نسبت به سال 1999 بسیار کمتر است و این در حالی است که تعداد کارگران نسبت به آن سال ها نزدیک به 17 میلیون نفر افزایش یافته است.

درشرکت هایی که بیش از 35 درصد کارمندان در سال کمتر از 25 هزار دلار درآمد دارند، کارگران مجبور هستند بیش از هفت هزار دلار برای یک برنامه بهداشتی و درمانی برای خانواده بپردازند.

تنها یک سوم کارمندان در این شرکت ها در برنامه های بهداشت کارفرمای خود قرار دارند.

برای یک فرد به تنهایی، میانگین فرانشیز بیمه در سال 2019 معادل 1396 دلار بوده درحالیکه این مبلغ در سال 2009 معادل 533 دلار در سال بوده است.

طبق قانون، برنامه های بیمه باید خدمات پیشگیرانه خاصی نظیر واکسیناسیون و ویزیت های سالانه سلامتی بدون آن که اشخاص مجبور به پرداخت هزینه ای شوند، ارائه دهد.

اما بیماران هنوز هم برای درمان های ضروری دیگر، مانند داروهایی که برای بیماری های مزمن مانند دیابت یا فشار خون بالا استفاده می شوند، باید هزینه را از جیب خود بپردازند.

 

ارسال نظر