پروژه‌های سینمایی به ندرت بیمه حوادث دارند

پروژه‌های سینمایی به ندرت بیمه حوادث دارند

یک بازیگر سینما و تئاتر در خصوص بیمه‌های مورد استفاده برای پروژه‌های سینمایی گفت: گاهی در یک پروژه عوامل را بیمه می‌کنند تا اگر حادثه و سانحه‌ای پیش آمد تحت پوشش بیمه باشند ولی خیلی به ندرت این اتفاق می‌افتد.

چابک‌آنلاین، زهرا نامداری، جواد یحیوی در گفت‌وگو با چابک‌آنلاین با بیان اینکه "امکان استفاده از بیمه در پروژه های سینمایی وجود دارد اما خیلی از این امکان استفاده نمی شود." گفت: در صورت بروز حادثه برای عوامل یک برنامه معمولا اتفاق ویژه ای از سوی پروژه یا تهیه کننده نمی افتد و خود اشخاص با توجه به میزان بضاعت و بیمه خود اقدام می کنند.

وی افزود: شکی نیست که مساله بیمه حوادث برای پروژه های سینمایی و تئاتر اهمیت داشته چراکه در صورت بروز حادثه یک پشتوانه محسوب می شود.

وی اذعان داشت که تاکنون بیمه نداشته و برای بیمه خویش فرما هم اقدام نکرده است.

مجری سابق صداوسیما در پاسخ به این پرسش که "چرا از خدمات بیمه استفاده نمی کنید؟" بیان کرد: با توجه به فعالیت هایی که در سینما و تئاتر داشته ام می‌توانستم عضو خانه سینما و یا تئاتر باشم و از آن طریق برای خدمات بیمه اقدام کنم اما خیلی برایم اهمیت نداشته و فکر نمی کردم موضوع تعیین کننده ای در زندگی من باشد.

یحیوی ادامه داد: تنها برای دریافت بیمه عضو تشکلات صنفی مانند خانه سینما و تئاتر نمی شوم زیرا خدمات دیگری نداشته و در خصوص مدیریت، شکل کار و بسیاری از بخش های این تشکل ها که ظاهرا مهم است خیلی دخالت زیادی نداریم.

ارسال نظر