شناسه خبر : 8662

تعداد شرکت کنندگان نمایشگاه اینوکس۲۰۱۹ کیش ۱۰۷ عدد کاهش یافت

تعداد شرکت کنندگان نمایشگاه اینوکس2019 کیش 107 عدد کاهش یافت

مجری برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در کیش اظهار کرد که در نمایشگاه اینوکس ۲۰۱۹ در مجموع ۲۸۵ شرکت حضور داشته‌اند.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، آریا حمیدیان در گفت‌وگو با چابک آنلاین، با بیان اینکه "صددرصد ظرفیت نمایشگاه اینوکس 2019 اشغال شد " گفت: برخی از شرکت های بیمه ای، بورسی و یا بانکی ممکن است به هر دلیلی یک سال در نمایشگاه حضور یابند و سال بعد در نمایشگاه شرکت نکنند.

وی،یکی از دلایل شرکت نکردن برخی از شرکت ها در نمایشگاه اینوکس 2019 را نداشتن برنامه ای خاص عنوان کرد و افزود: لازمه حضور در نمایشگاه داشتن برنامه های جدید برای ارائه است و شاید برخی از شرکت ها به دلیل نداشتن برنامه خاص برای ارائه، در نمایشگاه سالجاری حضور پیدا نکردند.

مدیربرگزاری رویدادکیش اینوکس ملاک اصلی حضور در نمایشگاه را میزان فضای اشغال شده دانست و ادامه داد: آمار دقیقی از متراژ نمایشگاه امسال ندارم اما اگر سال گذشته 8500 متر فضای نمایشگاه بود امسال با افزایش متراژ، 9هزار متر فضای نمایشگاهی داشتیم.

حمیدیان اذعان داشت که اطلاع دقیقی ازتعداد شرکت های بیمه ای حاضر در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه سال 98 کیش ندارد و افزود: در مجموع حضور بیمه ها امسال پررنگ تر از سال گذشته بود.!

وی، در پاسخ به این پرسش خبرنگار چابک آنلاین "که سال گذشته حدود 392 شرکت در نمایشگاه اینوکس 2018 شرکت داشته اند، امسال در مجموع چند شرکت حضورداشته اند؟" گفت: در مجموع 285 شرکت در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه کیش 2019حضور داشتند.

مجری برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در کیش بیان کرد: در مجموع حدود 45 شرکت خارجی و وابستگان اقتصادی سفارت‌خانه ها در غالب سخنران و یا هیات های مذاکره کننده با شرکت های داخلی در نمایشگاه امسال حضور داشتند.

حمیدیان با بیان اینکه " نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در کیش همواره مورد استقبال قرار گرفته است" اضافه کرد: بهره وری و منفعت همواره یک اصل برای شرکت ها و موسسات اقتصادی است و اگر در هزینه و فایده تعادل برقرار نشود هیچ شرکتی در نمایشگاه حضور پیدا نمی کند، بنابراین میزان استقبال از نمایشگاه نشان دهنده این است که مشارکت کنندگان دستاوردهایی از این نمایشگاه داشته اند.

وی ادامه داد: در روزهای آتی و با به پایان رسیدن زمان نمایشگاه دستاوردهای نمایشگاه اینوکس 2019، شامل تفاهم نامه ها، اتفاقاتی که منجر به قراردادهای احتمالی و دستاوردهایی برای شرکت ها بوده است را جمع آوری کرده و منتشر می کنیم.

حمیدیان تصریح کرد که امسال هیچ تغییری در میزان اجاره بهای غرفه ها وجود نداشته و با همان مبلغ متری 150 هزار تومان غرفه ها واگذار شده است.

وی، درخصوص قطعی مکرر برق در نمایشگاه اینوکس 2019 گفت: یکی از بی سابقه ترین بارندگی های دهه های اخیر در جزیره کیش در مدت 4 روز گذشته رخ داد که منجر به نقص فنی و یکبار قطعی برق شد.

ارسال نظر