شناسه خبر : 12911

رفع مشکل بیمه اولویت خواسته‌های خانواده شهدا و ایثارگران است

رفع مشکل بیمه اولویت خواسته‌های خانواده شهدا و ایثارگران است

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: اصلی ترین خواسته خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان بررسی مسائل بیمه‌ای و خدمات درمانی آنها است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، آیت الله لطف الله دژکام بیان کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران مسائل و مشکلات متعددی را پیش روی خود می‌بینند از این رو یکی از مهم‌ترین خواسته‌های خانواده‌های شهدا و ایثارگران بررسی مسائل درمانی آنان است.

وی اضافه کرد: شهدا، ایثارگران و خانواده شهدا خدمات ارزنده‌ای به جامعه ارائه کردند از این رو دستگاه‌های اجرایی و مسئولین ذیربط بایستی تمام تلاش خود را در راستای ارائه خدمات به خانواده‌های شهدا و ایثارگران انجام دهند.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان فارس نیز همچون سایر دستگاه‌ها مسئولیت ویژه‌ای بر عهده دارد و آن هم تکریم خانواده‌های شهدا و پاسداشت خدمات ارزنده این خانواده‌ها به اجتماع است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه عنوان کرد: با نگاهی به خانواده شهدا و ایثارگران در خواهیم یافت که مطالبات معوق بسیار زیادی در حوزه‌های مختلف در این حوزه وجود دارد از این رو انتظار این است که دستگاه‌های متولی بتوانند خدمات ارزنده‌ای به خانواده‌های شهدا و ایثارگران ارائه دهند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس همچنین تاکید کرد: استان فارس به علت گسترش جغرافیایی وسیع شرایط ویژه در حوزه ایثار و شهادت داشته و بیش از ۱۵ هزار شهید در استان فارس وجود دارند که بایستی مقام ارزنده شهدا را گرامی بداریم.

 

ارسال نظر