شناسه خبر : 12557

اختصاصی چابک آنلاین؛صدور بیمه‌نامه در هنگام ترخیص موتورسیکلت از کارخانه الزامی نیست

تولید موتورسیکلت ۷۰ درصدکم شد

تولید موتورسیکلت 70 درصدکم شد

مدیرعامل کارخانه جهان همتا سیکلت بناب بیان کرد: صدور بیمه‌نامه در هنگام ترخیص موتورسیکلت از کارخانه الزامی نیست زیرا زمانی که موتور از کارخانه خارج می‌شود ممکن است از یک ماه تا چند سال در نمایندگی یا انبار بماند و عملا هیچگونه ترددی نداشته باشد به همین دلیل تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرد و زمانی که خریدار نهایی مشخص شد برای بیمه اقدام می‌شود.

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی،"بهزاد خیالی" در گفت و گو با چابک آنلاین، گفت: موتورسیکلت یک وسیله نقلیه است که دو چرخ دارد و این راکب است که باید سرعت و شتاب خود را درحین راندن آن کنترل کند و کلاه ایمنی بر سر داشته باشد اما با این حال آمار کشتار درخودرو بسیار بیشتراز موتور سیکلت است.

وی با اشاره به اجرایی شدن 25 استاندارد اجباری بر روی موتور سیکلت ها، افزود: راکب موتور بعد از برخورد با هر وسیله نقلیه ای به زمین می افتد حتی اگر آن موتور سیکلت دارای بالاترین استانداردها باشد بنابراین راکبان موتور باید همیشه کلاه ایمنی بر سر داشته باشند و به استاندارد کیفیتی موتور سیکلت خیلی ربطی ندارد.

مدیرعامل کارخانه جهان همتا سیکلت بناب ضمن بیان اینکه تولید موتور سیکلت با کاهشی 70 درصدی روبه رو بوده است،  بیان کرد: میانگین تولید ده سال گذشته 650 هزار موتورسیکلت در سال بوده که درحال حاضر به 150 هزار دستگاه در سال رسیده است.

خیالی، درباره کاهش تولید موتورسیکلت هم گفت: به دلایل مختلف از جمله اسقاط، ارتقای استاندارد یورو3 به یورو4 وموضوعات بسیار دیگری که زیر ساخت آنها آماده نیست تولید کارخانه ها 6 ماه می خوابد ومنجر به کاهش تولید می شود.

وی،اذعان داشت که از بیمه نامه های آتش سوزی و مسئولیت در کارخانه خود استفاده می کند و شرکت های بیمه ای درهنگام عقد قرارداد و دریافت حق بیمه بسیار خوب عمل می کنند اما در هنگام پرداخت خسارت انواع تبصره و بند می آورند که خسارت را پرداخت نکنند.

 

ارسال نظر