شناسه خبر : 12114

انتظار داریم خدمات بیمه‌ایران در استان کرمانشاه ملموس باشد

انتظار داریم خدمات بیمه‌ایران در استان کرمانشاه ملموس باشد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه با اعلام اینکه از بیمه ایران انتظار داریم که به سرمایه‌گذاری در این استان ورود کند، گفت: بدون شک هرگونه سرمایه‌گذاری در کرمانشاه دارای توجیه بسیار بالایی است.

به گزارش چابک آنلاین، هدایت حاتمی در مراسم افتتاح شعبه تخصصی بیمه عمر و زندگی به میزبانی بیمه ایران استان کرمانشاه افزود: انتظار داریم که خدمات بیمه ایران در استان ملموس باشد و رسوب منابع حوزه بیمه را در امر خدمات رسانی بیشتر و سرمایه گذاری در استان شاهد باشیم.

او با اشاره به اهمیت بیمه در زندگی امروز بشر گفت: در ادبیات توسعه معنای بسیاری از واژه‌ها از جمله فقر فرق کرده و اگر در گذشته فقر به معنای کمبود مال و غذا به کار برده می‌شد امروزه اما فقیر به کسی می‌گویند که در زمینه سواد، آموزش، رفاه و...دچار کمبود باشد و در تازه ترین تعریف فقر نیز مولفه اطمینان به آینده بسیار حائز اهمیت قلمداد شده و این همان سرمایه‌گذاری بیمه‌ای در زمینه عمر و زندگی و دیگر مسائل است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه به نهادینه شدن فرهنگ بیمه به عنوان یک امر مهم و حیاتی اشاره کرد و اظهار داشت: کشور ما از این لحاظ در مقایسه با متوسط جهانی در مرحله پایین تری قرار دارد و استان کرمانشاه هم نیم درصد از متوسط کشوری پایین تر است که باید با سیاست گذاری‌های درست و برنامه‌های تشویقی این کمبودها جبران شوند و دولت نیز حمایت‌های لازم را به عمل خواهد آورد. 

حاتمی افزود: امروزه در کنار بخش تولید، توسعه بخش خدمات نیز ضروری است و بخش خدمات نقش بسیار ارزنده‌ای در ایجاد اشتغال و تسهیل در امور زندگی  دارد و بیمه نیز به عنوان بخش مهمی از حوزه خدمات باید قوی تر و کاربردی تر شود.

 او با معرفی قابلیت‌های استان کرمانشاه بیان داشت: این استان در اکثر زمینه‌ها دارای پتانسیل و ظرفیت بالای سرمایه گذاری است و از بیمه ایران انتظار داریم که به سرمایه گذاری در این استان ورود کند که بدون شک هرگونه سرمایه گذاری در این استان دارای توجیه بسیار بالایی است.

 

ارسال نظر