شناسه خبر : 11024

اختصاصی چابک‌آنلاین

انتقال سهام بیمه البرز به شبکه فروش روحیه مضاعفی به نمایندگان بیمه‌ای خواهد داد

انتقال سهام بیمه البرز به شبکه فروش روحیه مضاعفی به نمایندگان بیمه‌ای خواهد داد

رئیس انجمن صنفی نمایندگان بیمه البرز بیان کرد: شبکه فروش شرکت بیمه البرز در حدود ۶۴ سال است که در کنار شرکت فعالیت می‌کند و این مسئله‌ای مهم است که سهام این شرکت در اولویت اول به شبکه فروش برسد.

چابک‌آنلاین، بهاره تاجرباشی، وزارت اقتصاد در اطلاعیه‌ای، فراخوان واگذاری و پذیره ‌نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌‌گذاری قابل معامله (ETF)  «واسطه‌گری مالی یکم» را منتشر کرده و از طریق این واگذاری، به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران، باقیمانده سهام خود در بانک‌های ملت، تجارت و صادرات ایران و بیمه‌های البرز و اتکایی امین را واگذار می‌کند.

در همین راستا شبکه فروش شرکت بیمه البرز در نامه ای از مدیر عامل این شرکت بیمه ای درخواست وام برای خرید سهام این شرکت را کرده است.

"فرید بهروز" در گفت‌وگو با چابک‌آنلاین، در تشریح جزییات این نامه گفت: باتوجه به اینکه تصمیم برآن شده تا به کارکنان شرکت برای خریداری سهام وامی پرداخت شود این موضوع برای شبکه فروش نیز در نظر گرفته شودو سهام به شبکه فروش هم انتقال یابد.

وی افزود: شبکه فروش شرکت بیمه البرز در حال حاضر نزدیک به 2260 نماینده دارد که اگر هرکدام 2000 سهم خریداری کند آنچنان زیاد نخواهد شد و اگر موافقت کنند که این سهام به خانواده شبکه فروش هم انتقال پیدا کند، نمایندگان استقبال خواهند کرد.

رئیس انجمن صنفی نمایندگان بیمه البرز بیان کرد: نمایندگان بیمه ای قشری هستند که امنیت می فروشند ولی خود امنیت شغلی ندارند زیرا هیچکدام از نمایندگان، بیمه تامین اجتماعی،حق سنوات و بازخرید پرتفوی ندارند و در دوران میانسالی درآمدی نخواهند داشت اما انتقال سهام شرکت به سمت شبکه فروش منجر به روحیه مضاعف در این قشر خواهد شد.

بهروز گفت که  اگر صنعت بیمه با وام 2 میلیون تومانی نمایندگان موافقت کند شبکه فروش از این موضوع استقبال خواهد کرد و افزود که درخواست ما از وزیر اقتصاد، هیئت دولت و مدیرعامل، این است که موافقت کنند تا عمده سهام شرکت به شبکه فروش منتقل شود.

وی در خصوص شیوع ویروس کرونا و تاثیرات آن برروی شبکه فروش شرکت بیمه البرز در گفت و گو با چابک‌آنلاین گفت: شبکه فروش بیمه البرز در ابتدای شیوع ویروس کرونا دچار مشکل شد از این جهت که دفاتر باید بسته می شد و پروتکل وزارت بهداشت را امضا می کردند که سردرگمی بزرگی را ایجاد کرده بود.

رئیس انجمن صنفی نمایندگان بیمه البرز توضیح داد: عدم پرداخت حق بیمه منجر به بسته شدن سیستم های نمایندگان می شد اما کم کم با بخش نامه هایی که بیمه مرکزی صادر کرد و با حمایت های مدیران شرکت مشکلات برطرف شد.

بهروز عنوان کرد: با شیوع ویروس کرونا درخواستی برای مدیرعامل شرکت بیمه البرز ارسال شده وتقاضای وام کردیم که در نهایت شرکت موافقت کرد و در حال حاضر تمامی شبکه فروش مبلغی را به عنوان وام دریافت کرده اند  که با اقساط 6 ماهه از کارمزد نمایندگان کسر می شود.

ارسال نظر