شناسه خبر : 10312

جرائم مالکین هتل‌ها از سوی تامین اجتماعی عادلانه نیست

جرائم مالکین هتل‌ها از سوی تامین اجتماعی عادلانه نیست

محمد قانعی رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی عملکرد شرکت‌های بیمه بازرگانی در بخش هتلداری را خوب و مناسب بیان کرد و از سازمان تامین اجتماعی در این بخش اظهار نارضایتی کرد.

چابک‌آنلاین، بهاره تاجرباشی، محمد قانعی در گفت و گو با چابک‌آنلاین گفت: استفاده از انواع بیمه نامه ها اختیاری و به عهده خود هتلداران است و هیچ الزامی برای گرفتن انواع بیمه نامه وجود ندارد و بیشتر هتلداران از انواع بیمه نامه مسئولیت مدنی برای مدیران، حوادث و حریق استفاده می کنند.

وی افزود: از آنجاییکه در هتل تمام امور ایمنی رعایت می شود و نگهبان ، مسئول تاسیسات و پذیرش هتل 24 ساعت شبانه روز بیدار و در حالت آماده باش هستند اگر اتفاقی رخ دهد پرسنل هتل بلافاصله متوجه شده و پیشگیری می کنند و مانع از صدمات بیشتر می شوند.

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی اظهار کرد: به دلیل امنیت بالای موجود در هتل ها شرکت‌های بیمه‌ای علاقه مند به حضور در این حوزه با نرخ پائین تر بوده زیرا مجموعه هتل یک مجموعه بزرگ با ارزش گذاری بالاست و هتلداران با نرخ های خیلی خوب با شرکت های بیمه ای به توافق می رسند.

قانعی ادامه داد: جامعه هتلداران تاکنون از عملکرد شرکت‌های بیمه‌ای راضی بوده و شرکت های بیمه ای در صورت ایجاد خسارت سریع اقدام کرده و خسارت به موقع پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تامین اجتماعی در بخش پوشش ها آنطوری که باید و شاید کمکی نمی کند گفت: با وجود آنکه کارکنان زیر مجموعه بخش گردشگری حق بیمه خودرا به صورت کامل پرداخت می کنند ولی پوشش ها جامع و کامل نبوده و مالکین هتل ها هم جرائمی را باید تقبل کنند که عادلانه نیست.

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی گفت: اعضای اتحادیه هتلداران خراسان رضوی 258 نفر هستند که این آمار تنها شامل هتل ها می شود و مجموعه های دیگر هم هستند که با مهمانپذیرها مشترک هستند و تعداد اعضای آنها بیشتر است.

ارسال نظر