شناسه خبر : 10277

نرخ‌شکنی در جزیره کیش افزایش یافت

نرخ‌شکنی در جزیره کیش افزایش یافت

رئیس شعبه شرکت بیمه حافظ در جزیره کیش دغدغه اصلی شرکت‌های بیمه‌ای در این جزیره را پرتفوی ثابت در جزیره عنوان کرد که مابین شرکت‌ها جابه‌جا می‌شود.

چابک‌آنلاین، بهاره تاجرباشی، فرهاد رشیدی در گفت و گو با چابک‌آنلاین گفت: یکی از مشکلات اصلی جزیره کیش پرتفوی محدود در این جزیره است زیرا اتفاق جدیدی دراین جزیره رخ نمی دهد به همین دلیل پرتفوی ثابت بوده و از شرکتی به شرکت دیگر جابه جا می شود .

وی با بیان اینکه صنعت گردشگری در جزیره کیش به دلیل وضعیت اقتصادی به مشکل برخورده افزود: برابری هزینه های سفر به جزیره کیش با هزینه های سفر به خارج از کشور باعث شده که افراد کمی سفر به این جزیره را انتخاب کنند جزیره کیش با توریست زنده است و سازمان منطقه آزاد کیش هم حرکتی در راستای اینکه این مشکل را حل کند نداشته است.

رئیس شعبه شرکت بیمه حافظ در جزیره کیش اظهارکرد: سازمان منطقه آزاد کیش می تواند با فراهم کردن تسهیلاتی مانند تهیه بلیط ارزان برای توریست ها امکان سفر را برای آنها راحت تر کند زیرا با ورود توریست به جزیره چرخه اقتصادی به گردش می افتد و شرکت های بیمه ای هم رونق می گیرند .

رشیدی ادامه داد: مشکل دیگری که در جزیره وجود داشته وروبه افزایش است نرخ شکنی و دامپینگ شرکت های بیمه ای است که این موضوع سبب می شود سودنهایی را بیمه گزار برده و شرکت های بیمه ای متضرر شوند.

وی تصریح کرد: استقبال مردم کیش بیشتر به سمت بیمه نامه های اجباری مانند بیمه نامه شخص ثالث اجباری و بیمه نامه آتش سوزی اصناف است چون در جزیره کیش برای گرفتن مجوز فعالیت اقتصادی خریداری بیمه نامه آتش سوزی اجباری است و بیمه نامه های بدنه خودرو و باربری در رتبه های بعدی قراردارند.

ارسال نظر