شناسه خبر : 47758

تخفیف ۵۰ درصدی شهربازی‌ها در نوروز

تخفیف ۵۰ درصدی شهربازی‌ها در نوروز

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در مورد تخفیفات نوروزی بازدید از مراکز فرهنگی و تفریحی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، امیر قاسمی، در مورد ارائه تخفیف به شهروندان گفت: برگه‌های تخفیف شامل بازدید رایگان از موزه‌ها، خانه‌موزه‌ها و تعدادی شهربازی و... است اما اتفاق مهمی که امسال رخ داد این بود که با تعدادی از هتل های ۱ تا ۵ ستاره رایزنی کردیم تا با تخفیف ۲۵ درصد خدمات‌شان را به مسافران نوروزی ارائه دهند.

وی همچنین در خصوص فعالیت ایستگاه‌های اطلاع رسانی گفت: بالغ بر ۱۰۰ نقطه این ایستگاه های اطلاع رسانی مستقر شده است اما امسال شرایط ایستگاه های اطلاع رسانی متفاوت است به گونه‌ای که علاوه بر توزیع نقشه و بروشور و برگه های تخفیف بازدید از مراکز مسافران می توانند از عینک های واقعیت مجازی که در این غرفه ها پیش بینی شده استفاده کنند تا با جاذبه های گردشگری تهران آشنا شوند.

قاسمی با بیان اینکه ۱۰۰ ایستگاه اطلاع رسانی و خوشامدگویی در مبادی ورودی و در مبادی خروجی سایر استان ها مستقر شده است که نسبت به تحویل نقشه‌های گردشگری و بن کارت های تخفیفی به هموطنان اقدام می‌کند، گفت: تهران میزبان ۱۸۰ کمپر است که نقشه‌ها در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت تا هنگام خروج از پایتخت و ورود به استان‌های دیگر معرف تهران باشند.

وی با بیان اینکه در سامانه جامع گردشگری، اطلاعات تهران ثبت شده است و شهروندان می توانند با شماره گیری کد دستوری #۴۰*۱* مسیرهای گردشگری و اطلاعات گردشگری تهران را دریافت کنند.

تخفیفات نوروزی گردشگری

 

ارسال نظر