شناسه خبر : 41952

هشدار مدیرعامل شهر جدید پردیس به پیمان‌کاران کم‌کار

هشدار مدیرعامل شهر جدید پردیس به پیمان‌کاران کم‌کار

مدیرعامل شهر جدید پردیس گفت: پیرو اخطار جدی دادستانی پردیس به برخی از پیمانکاران برخورد قضایی با این شرکت‌ها رسما آغاز شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، خلیل محبت‌خواه مدیرعامل شرکت عمران پردیس پس از بازدید صبح امروز ۲۱ آذر از پروژه رکن اسکان بین‌الملل فاز ۵ جنوبی پردیس، گفت: در ماه‌های گذشته پیمانکاران کم‌کار متعددی تعیین تکلیف و سازندگان خوش نام جایگزین شدند که نمونه ویژه آن را در فاز ۱۱ پردیس شاهد هستیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ادامه داد: هم‌اکنون در ادامه برخورد با سازندگان غیرمتعهد و همچنین پیرو اخطار جدی دادستانی پردیس به برخی از پیمانکاران از جمله شرکت رکن اسکان بین‌الملل، از امروز برخورد قضائی با این شرکت رسماً به جریان افتاد و به زودی کارگاه پروژه تحویل شرکت دیگری خواهد شد.

به گزارش شرکت عمران شهر جدید پردیس، محبت‌خواه افزود: برخی از واحدهای مسکن مهر سال‌هاست که تحویل مالکان نشده و هیچ‌گونه تأخیری پذیرفتنی نیست. با تاکید دادستان پردیس، عدم اجرای تعهد مصداق بارز تضییع حقوق بیت‌المال است. در همین راستا در برخورد با کم‌کارها هیچ‌گونه مماشاتی در کار نخواهد بود و هر پیمانکاری که طبق تعهدات خود عمل نکند، برخورد با آن شرکت در دستور کار قرار می‌گیرد.

 

ارسال نظر