شناسه خبر : 33745

در چه تصادفاتی نباید صحنه حادثه را بر هم زد؟

در چه تصادفاتی نباید صحنه حادثه را بر هم زد؟

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: اگر تصادفی منجر به جرح و یا فوت شد،افراد حاضر نباید صحنه تصادف را برهم بزنند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ احسان مومنی، اظهار کرد: اگر تصادفی منجر به جرح و یا خدای نکرده فوت شد، رانندگان می‌بایست صحنه حادثه را حفظ نمایند و نباید صحنه تصادف را برهم بزنند. 

وی افزود: اقدام اول رانندگان در این مواقع حفظ خونسردی، تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ می‌باشد که پس از آن افسر راهور به محل حادثه مراجعه نموده و ضمن بررسی تصادف، هماهنگی‌های لازم را جهت انتقال مصدوم به مراکز درمانی انجام خواهد داد. 

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: در اینگونه تصادفات، وسایل نقلیه حتما به پارکینگ منتقل می‌شوند و عوامل کلانتری تشکیل پرونده خواهند داد و پلیس راهورکروکی را تحویل خواهد داد. 

سرهنگ مومنی افزود: بعد از آن پرونده تشکیل شده از طریق کلانتری به مراجع قضایی و دادگاه فرستاده خواهد شد و بعد از اتمام طول درمان مصدوم و رسیدگی‌ها، صدور رای توسط مقام محترم قضایی صورت خواهد گرفت و دیه تعیین خواهد شد و بعد از طی شدن این مرحله می‌توانند جهت دریافت خسارت و دیه به بیمه مراجعه نمایند.

 

ارسال نظر