شناسه خبر : 33433

تصویری که از ماشین جدید تسلا لو رفت

تصویری که از ماشین جدید تسلا لو رفت

تسلا در حال بروزرسانی «مدل ۳» یکی از محبوب‌ترین خودرو‌های برقی جهان است، اما هنوز به صورت رسمی تصویری از آن منتشر نشده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پس از سال‌ها عرضه موفق «مدل ۳» سرانجام تسلا تصمیم به بروزرسانی ظاهر و ویژگی‌های فنی این ماشین مدرن در پروژه «هایلند» گرفته است.

این ماشین جدید قرار است سال جاری به بازار معرفی شود، اما تا کنون هیچ عکس یا خبری درباره مشخصات فنی‌اش به شکل رسمی منتشر نشده است.

اگر چه تسلا تمایلی به انتشار اطلاعات درباره نرم‌افزار و سخت‌افزار ماشین جدید ندارد، اما نخستین عکس  آن به فضای مجازی راه پیدا کرده و حداقل به نظر می‌رسد که این عکس نخستین نما از تسلا مدل ۳ جدید است. 

این تصویر نخستین بار در شبکه اجتماعی ردیت به عنوان تصویر لو رفته از تسلا مدل ۳ جدید منتشر شد و پس از آن خیلی زود به شبکه‌های اجتماعی دیگر  راه پیدا کرد.

17650421_618

ناگفته نماند که این تصویر لو رفته می‌تواند غیر واقعی یا حتی نمونه‌ای رد شده از مدل‌های پیشنهادی برای پروژه هایلند باشد و هنگام رونمایی از تسلا مدل ۳ جدید با ماشین کاملا متفاوتی روبه‌رو شویم.

به هر حال با نگاهی به این تصویر به شباهت‌هایش با تصویر نمونه استتار شده تسلا مدل ۳ جدید پی می‌بریم. بر اساس تصویر بالا قسمت جلویی ماشین تغییر کرده و یادآور چهره تهاجمی پروتوتایپ مشهور رودستر است که سال ۲۰۱۷ معرفی شد.

با این عکس اندکی می‌توان با طراحی پروژه «هایلند» برای ماشین جدید تسلا آشنا شد، اما همچنان مشخصات فنی ماشین در هاله‌ای از ابهام می‌ماند و برای پی بردن به آن باید تا زمان معرفی تسلا مدل ۳ جدید منتظر ماند.

 

ارسال نظر