شناسه خبر : 33066

تلفن ویپ بیسیم چیست؟

تلفن ویپ بیسیم چیست؟

ویپ مخفف Voice over IP یا انتقال صدا بر روی بستر شبکه است. تکنولوژی ویپ صدای آنالوگ را که با نبوغ گراهامبل امکان انتقال بر روی امواج الکتریکی و زوج سیم مسی را یافته بود. پس از تبدیل به صفر و یک بصورت دیجیتال بر روی بستر شبکه انتقال می دهد.

به عبارت دیگر ابتدا صدای ما که توسط میکروفن تلفن ویپ به موج الکتریکی تبدیل می شود، توسط تلفن ویپ ویپ به صفر و یک تبدیل می شود و این صفر و یک ها بر روی بستر شبکه به سمت سرور ویپ یا سانترال تحت شبکه ارسال می شود.

تلفن ویپ بی سیم به تلفن های قابل حمل و بی سیمی گفته می شود که میتوان به عنوان ارتباطات تلفنی ثابت از آن استفاده کرد که روش کار این گوشی ها با انتقال فرکانس رادیویی به جای یک سیم عایق فیزیکی است. در استفاده از تلفن ویپ بیسیم، ایستگاه پایه یا همان دکت به عنوان تلفن سیم دار با استفاده از خط تلفن به شبکه تلفن متصل بوده و همینطور به عنوان شارژر برای شارژ باتری های گوشی هم کار می کند.

تلفن ویپ بیسیم برای چه کسانی مناسب است؟

تلفن ویپ بیسیم مناسب مدیران و سرپرستان مراکز تماس، مشاغل صنعتی، انبارهای بزرگ و همه افرادی بوده که در طول روز دائم در حال رفت و آمد می باشند. گوشی های بی سیم ویپ در دو نوع وای فای و دکت عرضه می شوند. نوع وای فای با استفاده از اکسس پوینت های شبکه و نوع دکت با استفاده از دستگاه بیسیم اختصاصی خود با سرور و شبکه داخلی ارتباط برقرار می کند.

تلفن ویپ بی سیم بهترین راه حل برای هر نوع تجارت، انبار، فروشگاه، خرده فروشی یا محیط مسکونی بوده که توسط ایستگاه پایه یا همان دکتئ پشتیبانی می شود. تلفن ویپ بیسیم به کاربران این امکان را می دهد که از میز کار خود جدا شده و در سراسر محیط، آزادانه و کارآمد حرکت کنند. ویپ بیسیم گزینه عالی برای کاربران بوده که به دنبال راه حلی برای انجام فعالیت های روزانه در محدوده ای جز میز کار خود و همینطور پاسخ دهی به افرادی که در انتظار ارتباط با آن ها می باشند.

2

انواع تلفن ویپ بیسیم

انواع تلفن ویپ بیسیم با امکانات گوناگون و به همین صورت، قیمت های مختلف در رده های کارمندی، منشی و مدیریتی قرار میگیرند که با توجه به افزایش امکان ها، افزایش قیمت هم به همراه دارد و باتوجه به نیازهای یک کسب و کار و کاربران با انواع مختلفی از خصوصیات پیشرفته ساخته می شوند.

گرند استریم سال هاست که به ساخت وسایل ارتباطی با کیفیت بر پایه آی تی مشغول است، برای افزایش و به بیشتر شدن کیفیت، کارآمدی و بهره وری کسب و کارها برا به دنبال داشته. محصولات پر تنوع و با کیفیت شرکت گرند استریم کمک می کند تا کسب و کار ها با سراسر دنیا ارتباط پیدا کنند و با برقراری ارتباطات داخلی موثر، کسب و کار خود را در سطح ملی و حتی میان المللی هم افزایش دهند.

همینطور، یالینک هم که یک برند جهانی است، در تولید انواع تلفن ویپ یلینک، ارتباطات صوتی و راه حل های همکاری با بهترین کیفیت، فناوری نوآورانه و تجربه کاربر پسند متخصص است.برند بعدی که در تولید تولن ویپ بیسیم پیشرو است سیسکو است که یکی از غول های جهانی در تولید و ارائه خدمات تلفن ویپ محسوب می شود. این تلفن ها دارای کیفیت ساخت فوق العاده ای هستند تا رضایت شما را سریعا به دست آورند.

3

بهترین تلفن ویپ بیسیم در بازار

تلفن ویپ بیسیم گرند استریم WP810

بیسیم گرند استریم مدل WP810 یک تلفن Wi-Fi بیسیم قابل حمل IP مقرون به صرفه با پشتیبانی از دو باند وای فای، زمان مکالمه 6 ساعته و طراحی کارآمد آنتن بوده که به کاربران امکان می دهد یکپارچه در همه محیط Wi-Fi رفت و امد داشته باشند. این تلفن گرند استریم وای فای پرتابل و پرقدرت به پشتیبانی از WiFi باند دوتایی 802.11a/b/g/n یکپارچه، طراحی پیشرفته آنتن و پشتیبانی رومینگ مجهز شده بوده و همینطور با اضافه کردن 6 ساعت مکالمه و صدای HD با دوربین دوگانه، گزینه ای مقرون به صرفه را ارائه می دهد و به ترکیبی از ویژگی ها، تحرک و دوام متناسب با نیازهای تلفنی قابل حمل مجهز شده.

تلفن ویپ سیسکو بیسیم CISCO 7925

تلفن ویپ سیسکو CISCO 7925 قالب کوچک و قابل حمل دارد و برای کارمندانی مناسب است که نیاز دارند در محوطه سازمان در حرکت باشند و جابجا شوند. این مدل تلفن پیشرفته تر از مدل های قبلی بوده و قابلیت ویپ را دارد و عملکرد عالی از نظر کاربران داشته است.  ابعاد گوشی قابل حمل این تلفن 3 در 5 در 2 سانتی متر است. وزن تقریبی این گوشی 140 گرم بوده تا به راحتی قابل حمل باشد. 

تلفن ویپ بیسیم یالینک W73P

تلفن ویپ بیسیم  یالینک W73P جایگزین بیسیم یالینک مدل W53P است که به تازگی تولید و در دسترس کاربران قرار گرفته که از Handset مدل W73H و یک Base مدل W70B تشکیل شده. این گوشی دارای تغییرات مطرحی مثل به روز شدن طراحی ظاهری و همینطور یکی از مهم ترین تغییرات این گوشی که باعث تمایز آن شده، سرعت فول شارژ شدن و تخلیه شارژ آن نسبت به گوشی بیسیم یالینک مدل W53P است که در زمان بسیار کمتری کامل شاژ شده و مدت زمان نگهداری شارژ آن هم بیشتر شده.

بیسیم یالینک W73P دارای کیفیت صدای فوق العاده و پایدار HD برای ارتباط کارآمد و واضح است. امکان نویز کنسلینگ این گوشی بیسیم یالینک می تواند نویز صدای پس زمینه را کاهش داده و کیفیت و وضوح مکالمات را چند برابر کند.

این گوشی با ابعاد 145mm x 48mm x 21mm و صفحه نمایش رنگی به ابعاد 160*128(1.8 اینچ) است که این امکان ها موجب می شود گوشی بیسیم W73P به یک گوشی کاربر پسند و خوش دست تبدیل شود. برای خرید بهترین تلفن ویپ های بیسیم، رومیزی و دیواری نت یک موفق ترین شرکتی است که می تواند به شما کمک کند. هم اکنون به سایت نت یک مراجعه کنید و از محصولات ارائه شده دیدن نمایید.

 

 

ارسال نظر