شناسه خبر : 29893

تکمیل ۴ بیمارستان با ظرفیت ۸۲۷ تخت در سال جاری

تکمیل ۴ بیمارستان با ظرفیت ۸۲۷ تخت در سال جاری

معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: در ۸ماهه فعالیت دولت سیزدهم ۴ بیمارستان با ظرفیت ۸۲۷ تخت بیمارستانی توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی تکمیل شده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، در این مدت بیمارستان آموزشی تربت حیدریه با ظرفیت ۲۷۳ تخت، بیمارستان جایگزین شهید رجایی گچساران با ظرفیت ۱۴۲ تخت، بیمارستان جایگزین ۱۵ خرداد مهدی‌شهر با ظرفیت ۹۹ تخت و بیمارستان آموزشی جهرم با ظرفیت ۳۱۳ تخت توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی تکمیل شد.

همچنین، در ۸ماهه فعالیت دولت سیزدهم، ۷۱ قرارداد با اعتباری بیش از ۲۴ هزار و ۴۳۷ میلیارد ریال در زمینه احداث اماکن ورزشی، درمانی و دیگر ساختمان‌های عمومی و دولتی به امضا رسید.

سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی در ساخت ساختمان‌های عمومی از جمله بیمارستان‌ها، اماکن ورزشی، فضاهای اداری، آموزشی تامینی و تربیتی فعالیت می‌کند.

این سازمان از بدو تاسیس تاکنون اقدام به احداث فضاهای اداری، آموزشی، بیمارستانی، تامینی و تربیتی، ورزشی و پروژه‌های ویژه در مساحت یک میلیون و ۵۹۹ هزار و ۹۸۴ مترمربع در سطح کشور کرده است.

سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی همچنین موفق شده از بدو تاسیس تاکنون ۲۲۵ تخت بیمارستانی را با ۲۳ هزار و ۱۱۶ تخت در ۳۱ استان کشور احداث کند.

احداث بیمارستان‌ها و ساختمان‌های عمومی در ایام کرونا و همچنین احداث بیمارستان در مناطق مختلف کشور از جمله مناطقی که سرانه بهداشتی و درمانی آنها پایین بوده است بخش مهم اقدامات سازمان مجری در سالیان گذشته تاکنون به شمار می‌رود.

 

170089622

ارسال نظر