شناسه خبر : 28544

آتش‌سوزی پنج مغازه و کارگاه مبل‌سازی

آتش‌سوزی پنج مغازه و کارگاه مبل‌سازی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش‌نشانان حادثه آتش‌سوزی پنج باب مغازه و کارگاه مبل‌سازی در جنوب تهران را مهار کردند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، سید جلال ملکی گفت: حوالی ساعت چهار بامداد حادثه آتش سوزی در خلازیر به سمت خیابان دولت خواه به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت چهار دقیقه ماموران سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در محوطه‌ای که پنج باب مغازه و کارگاه مبل‌سازی وجود داشت و دچار آتش‌سوزی شده بود، شعله‌های آتش در حال سرایت به سایر مغازه و کارگاه‌های اطراف بود.

ملکی با بیان اینکه این اماکن سقف‌های شیروانی غیرمقاوم در برابر آتش‌سوزی داشتند، افزود: آتش‌نشانان وارد عملیات شدند و پس از دقایقی موفق شدند این حادثه را مهار کنند.

وی از دومین حادثه آتش‌سوزی این بار در ساختمان ۹ طبقه ۵۳ واحدی در خیابان شاهین شمالی خبر داد و گفت: در طبقه چهارم یک واحد ۱۰۰ متری آتش‌سوزی روی داده بود و زمانی که آتش‌نشانان به محل رسیدند متوجه شدند که یک خانم جوان در میان شعله‌های آتش گرفتار است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران اضافه کرد: آتش‌نشانان همزمان با عملیات مهار وارد عملیات نجات شدند و موفق شدند این خانم را به سلامت از محل خارج کنند.

وی با بیان اینکه این ساختمان پرتراکم فاقد سیستم اعلام حریق بود گفت: به مالکان و مدیران ساختمان‌های تجمعی توصیه می‌شود حتما این اماکن را به سیستم اعلام حریق و آخرین تجهیزات خاموش کردن آتش مجهز کنند.

ارسال نظر