شناسه خبر : 23521

اختصاص ۳۵ هزار خودرو برای اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

 اختصاص 35 هزار خودرو برای اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا برای تحقق برنامه ابلاغ شده در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با توجه به تحقق برنامه های تولید مطابق سیاست های وزارت صمت، هیچ محدودیتی در اجرای طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ندارد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از سایپانیوز، حسین کاظمی در برنامه میز اقتصاد با بیان مطلب فوق افزود: گروه خودروسازی سایپا در طرح جدید فروش در سامانه یکپارچه، ظرفیت قابل توجه‌ای برای متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت براساس برنامه تولید؛ به میزان ۳۵ هزار دستگاه در نظر گرفته است.

او تاکید کرد: پس از ابلاغ مصوبه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی، در گروه خودروسازی سایپا از سال گذشته تاکنون ۸ طرح اجرا کرده ایم و تاکنون تعداد 3500 نفردر طرح حمایت ازخانواده و جوانی جمعیت ثبت نام نهایی خودرو را انجام داده اند.

کاظمی با اشاره به تولید به صورت "عبور مستقیم ۸۵ درصدی" محصولات گروه سایپا گفت: با تولید روزانه ۱۸۰۰ دستگاه که با تلاش کارگران، مهندسان و مدیران گروه سایپا  محقق شده؛ هیچ محدودیتی برای ثبت نام از متقاضیان در اجرای طرح حمایت از خانواده وجوانی جمعیت نداریم.

 

ارسال نظر