شناسه خبر : 23506

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی خردادماه

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی خردادماه

سازمان وظیفه عمومی در اطلاعیه ای اعلام کرد مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ خردادماه سال ۱۴۰۱ باید در مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح حضور یابند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، سازمان وظیفه عمومی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ خردادماه سال ۱۴۰۱ دریافت کرده‌اند، می‌بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +۱۰، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

این دسته از مشمولان می‌بایست روز یکشنبه یکم خرداد ماه سال ۱۴۰۱ در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان اعزامی می‌بایست کارت تزریق واکسیناسیون کووید ۱۹و واکسن مننژیت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند.

مشمولان می‌بایست اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه و مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.

در این اطلاعیه آمده است: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

سازمان وظیفه عمومی در این اطلاعیه متذکر شده است: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال خبر سربازی در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

ارسال نظر