شناسه خبر : 23377

روزانه ۴۵ هزار تماس از سراسر کشور در مرکز ۱۲۴بررسی می‌شود

روزانه ۴۵ هزار تماس از سراسر کشور در مرکز ۱۲۴بررسی می‌شود

محمد مخبر و فاطمی امین وزیر صمت از مرکز پاسخگویی یکپارچه وزارت صمت (۱۲۴) بازدید کردند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، معاون اول رییس‌جمهور به همراه وزیر صمت در بازدید از مرکز پاسخگویی یکپارچه وزارت صمت (۱۲۴) و در گفت‌وگو با کارکنان و مدیران این مرکز در جریان مهم‌ترین مسائل و درخواست‌های مردمی قرار گرفت و  در این بازدید اعلام شد روزانه ۴۵ هزار تماس از سراسر کشور از سوی کارشناسان مرکز ۱۲۴بررسی می‌شود.

سامانه پاسخگویی وزارت صمت از آبان پارسال با هدف ارائه خدمات با کیفیت و پر سرعت به مردم، همسو سازی مناسب‌تر فرآیند‌های کسب و کار با نیاز‌های شهروندان و دریافت بازخورد از ذینفعان و در دسترس قراردادن اطلاع صحیح و بروز از بخشنامه ها، دستورالعمل‌ها و قوانین عملکردی بدون نیاز به داشتن دانش و تخصص خاص ساماندهی و در دسترس ذینفعان و شهروندان  قرار گرفته است.

عموم مردم میتوانند با اتصال به آدرس اینترنتی www.۱۲۴.ir  و ورود به سامانه پاسخگویی بدون محدودیت و واسطه از آخرین وضعیت قیمت کالا وخدمات، وضعیت ثبت و پیگیری شکایات‌های صنفی و غیر صنفی، وضعیت کسب وکار مورد درخواست خود آگاه شوند.

 بلافاصله پس از ورود، ثبت و تکمیل فرم برخط درخواست خدمت و یا شکایت، سامانه به صورت خودکار کد رهگیری خدمت مورد نیاز را به شماره موبایل اعلام شده متقاضی پیامک نموده و متقاضی میتوانند با دردست داشتن کد رهگیری خدمت و  یا شکایت مراحل انجام کار خود را تا مرحله پایانی پیگیری نماید.

ارسال نظر