تهران خنک‌تر می‌شود

تهران خنک‌تر می‌شود

به گزارش چابک آنلاین، مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: از روز پنجشنبه دمای هوای تهران کاهش نسبی خواهد داشت و شهروندان هوای خنک‌تری را تجربه می‌کنند.

با این حال، وزش باد شدید و گردوخاک در برخی مناطق استان، به‌ویژه نیمه جنوبی و غربی، تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

کپی شد
نظر بگذارید