شناسه خبر : 45410

اختصاصی چابک آنلاین؛

اجاره خانه در زعفرانیه چقدر است؟

اجاره خانه در زعفرانیه چقدر است؟

در گزارش امروز قیمت رهن و اجاره در منطقه زعفرانیه تهران را بررسی کرده‌ایم.

به گزارش چابک آنلاین، زعفرانیه تهران یکی از محله های گرانقیمت می باشد که در شمال شهر و منطقه شمیرانات قرار دارد. بافت این محله ترکیبی از بافت مدرن و بافت‌ قدیمی است و از سمت شمال به ارتفاعات توچال متصل می‌شود. محله زغفرانیه یکی از مرتفع‌ترین محله‌های شهر تهران محسوب می شود که از سمت جنوب به خیابان ولیعصر و محمودیه، از سمت غرب به رودخانه ولنجک و از سمت شرق نیز به محله تجریش منتهی می شود.

این محله خوش آب و هوا از سمت جنوب به خیابان ولیعصر و محمودیه، از سمت غرب به رودخانه ولنجک و از سمت شرق نیز به محله تجریش متصل می شود.

سکونت در این محله برای افرادی که از وضع مالی خوبی برخوردارند بسیار مناسب است. یکی از ویژگی‌های بارز این محله وجود آپارتمان‌های لوکس و مدرن با امکانات فوق العاده بالا و خانه‌های ویلایی لاکچری است.

البته قیمت خانه های این محله به این که در کدام خیابان و با چه امکاناتی ساخته شده بستگی دارد. به همین دلیل آپارتمان های زعفرانیه نیز همانند بسیاری از محله های تهران دارای قیمت های متفاوتی است.

محلهه زعفرانیه تهران همانند بسیاری از محله‌های تهران از خیابان‌های اصلی و مهمی تشکیل شده است. از مهمترین و بهترین خیابان های این محله می توان به خیابان زعفرانیه، امیر سوری، مهر، آصف، ماکویی پور، اسدآباد و زاله زر، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان الف زعفرانیه، خیابان پسیان اشاره کرد. از آنجایی که میدان الف جزء میدان‌های قدیمی این محله به شمار می رود،‌ خیابان الف زعفرانیه نیز اهمیت زیادی برای ساکنان این منطقه دارد.

املاک موجود در خیابان امیرجرء گرانقیمت ترین املاک این منطقه می باشد. همچنین خیابان پسیان نیز جزء گرانقیمت ترین و با اصالت ترین خیابان زعفرانیه است. البته ناگفته نماند که ملک های مسکونی واقع در خیابان اعجازی از قدیمی ترین ملک های این منطقه خوش نام به شمار می رود.

قیمت اجاره خانه در زعفرانیه
محل متراژ سال ساخت قیمت رهن (تومان) اجاره (تومان)
زعفرانیه ۳۷ ۱۳۹۴ ۶۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ---
زعفرانیه ۶۰ ۱۳۹۲ ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۷٬۰۰۰٬۰۰۰
زعفرانیه ۷۰ ۱۴۰۰ ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴۵٬۰۰۰٬۰۰۰
زعفرانیه ۸۰ ۱۳۹۸ ۱٬۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ---
زعفرانیه ۹۰ ۱۳۹۲ ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴۵٬۰۰۰٬۰۰۰
زعفرانیه ۱۰۰ ۱۴۰۲ ۱٬۹۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ---
زعفرانیه ۱۱۰ ۱۳۸۷ ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۷۰٬۰۰۰٬۰۰۰
زعفرانیه ۱۵۰ ۱۳۹۰ ۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۷۰٬۰۰۰٬۰۰۰
زعفرانیه ۲۴۰ ۱۳۹۳ ۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۶۰٬۰۰۰٬۰۰۰
زعفرانیه ۳۴۰ ۱۳۹۶ ۲٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰

*لازم به ذکر است که قیمت‌های درج شده بر اساس مبالغی است که در تهران برای رهن گذاشته شده است، چابک آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت رهن در مناطق مختلف با توجه به سال ساخت، امکانات مختلف و شرایط دیگر متفاوت خواهد بود.

ارسال نظر