بیمه سرمد

بیمه های حوادث بیمه سرمد شامل بیمه حوادث گروهی و بیمه حوادث انفرادی می شود .

به گزارش چابک آنلاین ،بیمه حوادث گروهی:

 

انواع بیمه حوادث گروهی:
  • بیمه حوادث کارکنان دولت: این نوع بیمه کارکنان دولت در مقابل حوادث 24ساعته شغلی و غیر شغلی برای مدت یک سال بیمه می‌شوند.
  • بیمه حوادث دانش آموزی: در این نوع قرارداد دانش‌آموزان بر اساس توافق‌نامه منعقد شده بین شرکت بیمه و سازمان آموزش و پرورش تحت پوشش بیمه حوادث قرار می‌گیرند.
  • بیمه حوادث دانشجویی : در این نوع قرارداد دانشجویان بر اساس توافق‌نامه منعقد شده بین شرکت و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تحت پوشش بیمه حوادث قرار می‌گیرند.
  • بیمه حوادث مهدهای کودک : در این نوع قرارداد کودکان مهد کودک‌ها بر اساس توافق‌نامه منعقد شده بین شرکت بیمه و سازمان آموزش و پرورش و یا سازمان بهزیستی تحت پوشش بیمه حوادث قرار می‌گیرند
  • بیمه حوادث خانواده : در این بیمه‌ سرپرست خانواده با پرداخت حق‌بیمه، کلیه افراد خانواده را در مقابل حوادث در تمام ساعات شبانه‌روز در داخل و خارج از کشور بیمه می‌نماید.
  • بیمه حوادث نوروزی: در این بیمه‌سرپرست خانواده با پرداخت حق‌بیمه، کلیه افراد خانواده را در مقابل حوادث در تمام ساعات شبانه‌ روز در مدت تعطیلات نوروزی در داخل و خارج از کشور بیمه می‌نماید.

اهداف و مزایا

بیمه حوادث قراردادی است که بیمه گرمتعهد می گردد در صورت دریافت حق بیمه، غرامت فوت و صدمات بدنی ناشی از وقوع حوادث مشمول بیمه نامه که به دو صورت انفرادی و گروهی قابل ارائه می باشد را تامین نماید.

بازار هدف

این بیمه نامه کارکنان بیمه گذار را با شرایط زیر تحت پوشش بیمه حادثه قرار میدهد:
  • کارکنان تا سن 75 سالگی بیمه میشوند.
  • سرمایه هزینه پزشکی معادل 10درصد سرمایه فوت منظور میشود.
  • سرمایه بیمه می تواند به صورت مبلغی ثابت و یاضریبی از حقوق ماهانه بیمه شده تعیین گردد.
  • حداقل تعداد بیمه شده در بیمه نامه حوادث گروهی 10 نفر میباشد

 

 

 

بیمه حوادث انفرادی :

زندگی درجهان امروز حوادث و مخاطرات زیادی به همراه دارد که گاه منجر به زیان هایی غیرقابل جبران می¬گردد.
معمولا ًنگرانی انسان از حوادثی است که بدون اراده و بصورت ناگهانی پیش آمده است.
بیمه های حوادث به منظور ارائه تأمین مورد نیاز بیمه گزار در زمان فوت ناشی از حادثه ،نقص عضو (کلی و جزئی)،از کارافتادگی دائم کامل یا جزئی، هزینه های پزشکی و غرامت روزانه عمومی/ بیمارستانی به صورت گروهی و انفرادی ارئه می گردد.
 

اهداف و مزایا

بیمه حوادث قراردادی است که بیمه گرمتعهد می گردد در صورت دریافت حق بیمه، غرامت فوت و صدمات بدنی ناشی از وقوع حوادث مشمول بیمه نامه که به دو صورت انفرادی و گروهی قابل ارائه می باشد را تامین نماید.

بازار هدف

تمام اقشار جامعه بدون محدودیت می‌توانند از انواع بیمه نامه‌های حوادث انفرادی استفاده نمایند

 


 

ارسال نظر