بیمه ملت؛

کارت اعتباری یکی از ابزارهای مهم مالی و محصول جدید بیمه‌ملت است که این شرکت به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این محصول نوعی بیمه اعتباری است که در معاملات خرد،‌ بازپرداخت اقساط خریداران به فروشندگان را بیمه می‌کند.

به گزارش چابک آنلاین، کارت اعتباری بیمه‌ملت محصول نوین صنعت بیمه و جایگزینی مناسب برای چک تضمین در خریدهای اقساطی است. 

دارندگان کارت پس از مراجعه به فروشگاه مربوطه و انتخاب کالا یا خدمات مورد نیاز، خرید خود را با پرداخت حداقل 20% ارزش آن کالا به صورت نقدی و مبلغ باقی‌مانده را از طریق کشیدن کارت اعتباری در دستگاه کارت خوان ویژه کارت اعتباری نصب شده در فروشگاه انجام می‌دهند. 

لیست فروشگاه‌ها و مراکز خدماتی:

با توجه به افزایش روزافزون فروشگاه‌ها و مراکز خرید طرف قرارداد کارت اعتباری بیمه‌ملت، دارندگان کارت می‌توانند آخرین اطلاعات مربوط به فروشگاه‌ها و مراکز ارائه خدمات را از طریق سایت اینترنتی کارت اعتباری به آدرس www.mellatcard.ir یا از طریق تماس با مرکز ارتباط با مشتریان بیمه‌ملت با شماره ۸۵۳۳۳-٠۲۱ دریافت کنند.

مزایای کارت اعتباری بیمه‌ ملت:

1- ایجاد تسـهیلات خرید اقسـاطـی بدون نیاز به معرفی ضــامن، ارائه چک، افتتاح حساب یا هرگونه وثیقه برای سازمان‌ها و مراکز دولتی

2- صـدور اولیـه کارت به صـورت رایـگان و بـدون نیاز به پـرداخت هرگونه هزینه یا کارمزد 

3- بهره‌مندی از سـبد متنوع کالا و خـدمات شــامل انواع خـودرو و لوازم جانبی آن (مطـابق با شرایط لیزینگ)، لوازم خانگی، فرش و مـبلمان، مــوبایل و کامـپیوتر، ارزاق عــمومی، پوشــاک، خـدمات مسافرتی و گردشگری، مراکز رفاهی، ورزشی، خدماتی، درمانی و...

4- ارائـه قـیمت مشــــابه با خـرید نقـــدی در بیــش از 60 درصـد فروشـــگاه‌ها و مراکز طرف قرارداد

5- انتخاب تعداد اقسـاط با توجه به سـقف تعیین شـده برای تـمامی فروشگاه‌ها و یا مراکز

6- شروع پرداخت اولین قسط، در حدود یک ماه پس از انجام خرید

7- بازگشت اعتبار کارت، به میزان قسط پرداختی به صورت خودکار

8- شـرکت در قـرعـه‌کـشی‌ها و برگـزاری نمایشـگاه‌های تخصـصی مطابق با نیاز افراد و درخواست سازمان‌ها 

9- خرید اقساطی همراه با تخفیف بیمه‌نامه‌های بدنه و شخص ثالث (طبق ضوابط بیمه‌ملت)

10- امکان شارژ بن کارمندی در کارت اعتباری بیمه ملت 

نحوه دریافت کارت اعتباری بیمه‌ملت:

۱- انعـقاد قرارداد سازمان‌ها، مؤســسات و شـرکـت‌هـای دولـتی و خصـوصی با بیمه‌ملت برای ارائه خدمات کارت اعتباری به کارکنان تحت پوشش 

2- خرید بیمه‌های زندگی بیمه‌ملت 

نحوه بازپرداخت اقساط:

1- پرداخت اقساط از طریق کسر از حقوق دارنده کارت توسط سازمان متبوع 

2- دارنده کارت می‌تواند تا قبل پانزدهم هر ماه اقساط خود را مطابق دستورالعمل و از طریق کلیه شعب بانک ملت، دستگاه‌های خودپرداز بانک ملت یا سامانه الکترونیکی بانک ملت به حساب شرکت بیمه‌ملت واریز کند که در این‌صورت اقساط پرداختی در سررسید به فروشگاه پرداخت و اعتبار کارت به میزان قسط پرداخت شده شارژ می‌شود.

مزایای عضویت در شبکه پذیرندگان کارت اعتباری بیمه‌ملت:

1. بازپرداخت اقساط فروش‌های انجام شده توسـط بیمه‌ملت از طـریق صدور بیمه‌نامه اعتباری فروش اقساطی (B to C)

2. معرفی پذیرنـدگان به دارنـدگان کارت از طریـق وب‌ســایت کارت، ارســال پیامک و تبلیغات در سازمان‌های طـرف قرارداد 

3. افـزایــش حـجـم فــروش و در نـتـیـجه سودآوری بیشتر

نحوه عضویت در شبکه فروش کارت اعتباری:

کلیه شرکت‌ها و فروشگاه‌های ارائه‌کننده کالا و خدمات که قصد عضویت در شبکه فروشگاهی بیمه‌ملت را دارند می‌توانند درخواست خود را ارسال کنند. درخواست‌های واصله توسط امور بیمه‌گزاران بیمه‌های اعتباری بررسی و در صورت نیاز به منظور عقد قرارداد از آنها دعوت به عمل می‌آید. بیمه ملت پس از عقد قرارداد و نصب پایانه فروش اعتباری (POS) مربوطه در فروشگاه، اطلاعات مربوط به فروشگاه یا شرکت ارائه‌کننده کالا و خدمات را از طریق سایت اینترنتی کارت اعتباری بیمه‌ملت به نشانی www.mellatcard.ir و همچنین از طریق پیامک به دارندگان کارت اعتباری اطلاع‌رسانی می‌کند.

 

ارسال نظر