شناسه خبر : 45634

علی‌ زندوکیلی و محسن یگانه در چهارمین شب جشنواره موسیقی فجر

علی‌ زندوکیلی و محسن یگانه در چهارمین شب جشنواره موسیقی فجر

در چهارمین شب از جشنواره موسیقی فجر ۱۴ کنسرت موسیقی در بخش‌های بانوان، کلاسیک، دستگاهی، سرود، کر و پاپ روی صحنه می‌روند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، چهارمین شب از سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در سالن‌های تالار وحدت، تالار رودکی، سالن سوره، فرهنگسرای ارسباران، کوشک هنر، میلاد نمایشگاه و فرهنگسرای ارسباران طی ۱۴ نوبت برگزار می‌شود.

به همین ترتیب تالار وحدت در سه سانس ۱۴:۳۰، ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ به ترتیب میزبان اجراهای پارلای تبریز (ویژه بانوان)، ارکستر چکاوک (رضا شایسته) و علی زندوکیلی خواهد بود.

تالار رودکی نیز در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ میزبان اجراهای ارکستر غفاری (امین غفاری) و شب فضل‌الله توکل (فضل‌الله توکل) می‌شود.

در سالن سوره هم اجرای هنرستان موسیقی دختران تهران برگزار می‌شود.

فرهنگسرای ارسباران نیز در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ میزبان دو گروه کر از جمله کر آوای نیایش (حسین محرمی) و کر مهر وطن (مسعود نکویی) خواهد بود.

کوشک هنر هم دو گروه سرود فرزندان ایران و ابن الرضا را میزبانی می‌کند.

میلاد نمایشگاه در دو سانس ۱۹ و ۲۲ میزبانی حامد محضرنیا و ناصر زینلی و فرهنگسرای بهمن در سانس‌های ۱۹ و ۲۲ میزبان محسن یگانه می‌شوند.

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به همت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران با همکاری بنیاد رودکی به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ تا ۲۸ بهمن، امسال در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی همزمان در تهران و 14 استان دیگر در حال برگزاری است و جایزه ترانه،‌ جایزه موسیقی و رسانه، بخش سرود و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از است.

ارسال نظر