شناسه خبر : 38678

۶ سریال پلیسی در تلویزیون و شبکه‌های خانگی ساخته می‌شود

۶ سریال پلیسی در تلویزیون و شبکه‌های خانگی ساخته می‌شود

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا با بیان اینکه قطار تولید مجموعه‌های تلویزیونی پلیسی شروع به حرکت کرده است، گفت: ذائقه و رغبت مردم بیشتر به‌سوی مجموعه‌های تلویزیونی جنایی و امنیتی است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، سردار سعید منتظرالمهدی روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از پشت صحنه مجموعه تلویزیونی «ناریا» افزود: با دست اندرکاران تولید آثار فاخر صوتی و تصویری برای دستیابی به اهداف آموزش همگانی به‌خصوص پیشگیری از بزه و وقوع جرم در تعامل هستیم تا به مطالبات اجتماعی و فرهنگی شهروندان پاسخ دهیم.

وی با بیان اینکه همه اقشار جامعه از خُرد تا کلان، مخاطب تولیدهای هنری حوزه پلیس هستند، افزود: کار در مجموعه‌های پلیسی 2 جنبه دارد؛ ابتدا اینکه همکاران، پلیس ایده آل را تصور و خود را به آن نزدیک‌ کنند و دیگر اینکه مخاطبان بدانند، پلیس باید چه رفتار، گفتار و منشی داشته باشد.

سردار منتظرالمهدی تصریح کرد: امنیت به خودی خود ایجاد نمی‌شود و همه نهادها و افراد باید سهم خود را انجام دهند تا موفقیت حاصل شود و در این راستا، ضروری است تا شهروندان، پلیس را در ایجاد و افزایش احساس امنیت عمومی یاری کنند همچنین جامعه هنری باید رسالت خود را در این زمینه جدی‌تر دنبال کند.

سخنگوی پلیس با اشاره به علاقه وافر عموم مردم در سراسر جهان به فیلم‌ها و سریال‌های پلیسی و معمایی گفت: ارائه تصویر و چهره‌ای مقتدر، جذاب و در عین حال رئوف از پلیس برای ماندگار شدن در اذهان را در مجموعه‌های مختلف هنری دنبال می‌کنیم؛ هر چند به تصویری که از کارکنان و سربازان در سریال های کمدی ارائه می شود نیز خُرده نمی‌گیرم اما ملاحظاتی داریم که باید مورد توجه فیلمسازان قرار گیرد.

وی یادآور شد: بیشتر داستان‌های به تصویر کشیده شده از دل پرونده‌های واقعی بیرون آمده است و برای جذاب‌تر شدن، شاخ و برگ، درام و جلوه‌های ویژه به آن افزوده می‌شود.

سردار منتظرالمهدی گفت: سه مجموعه تلویزیونی پلیسی در حال ساخت و تولید است؛ مجموعه تلویزیونی «ناریا» در ۵۰ قسمت، مجموعه تلویزیونی «غریبه» پیش تولید آن شروع شده و به زودی کلید می‌خورد، مجموعه تلویزیونی «هشت پا» در ۱۳ قسمت که تقریبا ۲ ماه از مرحله تولید آن گذشته است. این مجموعه‌های تلویزیونی به زودی در چند ماه آینده و تا پایان سال برای پخش از شبکه‌های سیما آماده خواهد شد؛ چند کار دیگر هم برای مجموعه سینمای خانگی برنامه‌ریزی شده و برخی از آنها از جمله سریال ازازیل، بازنده، هشت‌پا، غریبه و دفتر یادداشت در مراحل ساخت و تولید است.

این مقام ارشد انتظامی از همراهی فیلمسازان، نویسندگان و تهیه‌کنندگان و بازیگران بنامِ سینمای ایران به‌منظور تولید آثار ماندگار پلیسی قدردانی کرد و افزود: در معاونت اجتماعی و موسسه ناجی هنر به روی هنرمندان باز است و باید اینجا را خانه خود بدانند.

 
ارسال نظر