شناسه خبر : 34378

اختصاصی چابک آنلاین ؛

منحصر به فرد ترین کارت‌های اعتباری جهان در جیب چه کسانی است؟!

منحصر به فرد ترین کارت‌های اعتباری جهان در جیب چه کسانی است؟!

برای افراد دارای ثروت متوسط، کارت‌های اعتباری راه‌هایی برای گذراندن شرایط تنگنای مالی، خریدهای اضافی یا کسب پاداش‌های عمومی هستند.

چابکآنلاین، تهمینه منصوری روشن، با این حال، فوق ‌ثروتمندان به کارت‌هایی دسترسی دارند که به آنها امتیازات لوکس می‌دهند و به آنها کمک می‌کند تا سرمایه‌های بیشتری برای سبک زندگی عجیب و غریب خود داشته باشند. 

بسیاری از این کارت‌های اعتباری انحصاری، فقط از طریق دعوت‌نامه یا با دستیابی به معیارهای خاص ارائه می‌شوند.

همه کارت‌های اعتباری یکسان ساخته نمی‌شوند، یا حتی در سطحی ساخته نمی‌شوند که همه افراد بتوانند از آن استفاده کنند. 

در ادامه مروری بر کارت‌های اعتباری ویژه‌ای خواهیم داشت که افراد مشهور ، هنرمندان یا افراد خاص از آن‌ها استفاده می‌کنند.

  کارت‌های اعتباری موجود در این لیست احتمالاً منحصر به فردترین کارت‌های اعتباری در حال استفاده هستند که به ثروتی فراتر از رویاهای یک شخص معمولی نیاز دارند و امتیازاتی را ارائه می‌کنند که با هزینه‌های مورد نیاز آنها مطابقت دارد.

Cartao-mais-exclusivo-do-mundo-

American Express Centurion Black Card

حتی اگر پول نقد قابل توجهی برای پرداخت هزینه ثبت نام سالانه برای این کارت اعتباری داشتید، احتمال اینکه این کارت را دریافت کنید بسیار اندک است.

 به گفته Business Insider، این کارت تنها با دعوتنامه ویژه به افراد داده می‌شود و فقط به تعداد معینی از مشتریان ارائه می شود.

بنا به گزارش CondeNast Traveler، افرادی که گفته شده این کارت را دارند عبارتند از اپرا، بیانسه و جری سینفلد.

 اگر آنقدر ثروتمند هستید که بین ۳۵۰۰۰۰تا ۵۰۰۰۰۰ دلار در هر یک از حساب های American Express خود خرج کرده و پرداخت کرده اید، ممکن است در رادار مشتریان احتمالی این کارت اعتباری قرار بگیرید. 

ظاهراً این کارت دارای ۷۵۰۰ دلار هزینه شروع و  ۵۰۰۰دلار هزینه سالانه است، بنابراین شما واقعاً باید پول زیادی داشته باشید تا این کارت برای شما کار کند.

برای دریافت این کارت افراد مشهور  باید عضو بانک خصوصی “جی پی مورگان” باشند. 

برای عضویت در بانک مذکور مستلزم داشتن حداقل ۱۰ میلیون دلار "دارایی قابل سرمایه گذاری" هستند.

این کارت اعتباری امتیازات زیادی به کاربران خود می‌دهد از جمله :اعتبار سفر سالانه، استفاده از رستوران‌های لوکس و همچنین امکانات تفریحی مختلف. 

عضویت این کارت اولویت‌های زیادی  مانند امکان دسترسی به سالن خصوصی فرودگاه در بیش از ۱۲۰۰ فرودگاه در سراسر جهان به شما می‌هد.

 اشتراک رایگان  که از هزینه حمل وسایل شما در مسیرهای طولانی چشم پوشی می کند. 

بیمه سفر و پوشش خودرو اجاره‌ای. همچنین می‌توانید به ارتقاء اتاق‌ها و صبحانه رایگان در هتل و استراحتگاه‌های لوکس دسترسی داشته باشید.

Coutts

 Dubai First Royale Master Card 

اگر فکر می‌کردید که کارت قبلی جالب به نظر می‌رسد، منتظر بمانید تا در مورد مستر کارت دبی فرست رویال بشنوید، که به گفته CNBC با طلای واقعی ساخته شده و الماس واقعی ۲ قیراطی در مرکز کارت وجود دارد. گفته شده که هزینه صدور سالانه ۲۰۰۰۰ دلار هزینه در بر دارد. 

در حالی که اطلاعات کمی در مورد هزینه‌های شارژ آن وجود دارد، این کارت "انحصاری ترین کارت اعتباری در جهان" در نظر گرفته می شود و ممکن است در مجموع تنها حدود ۲۰۰ نفر دارنده این کارت  باشند که بیشتر آنها اعضای خانواده‌های سلطنتی دبی و عربستان سعودی و هنرمندان این کشورها هستند. 

این کارت اعتباری آنقدر ویژه است که حتی یک میلیونر متوسط   شانسی برای دریافت دعوتنامه برای استفاده از آن را  ندارد.

اگرچه در مورد مزایای این کارت تبلیغات کمی انجام شده است، LendedU گزارش می‌دهد که با داشتن این کارت یک «مدیر روابط عمومی و برنامه ریز» شخصی به شما ارائه می‌شود که ۲۴ ساعته در دسترس شما است و می‌تواند تقریباً هر چیزی را که دلتان بخواهد ترتیب دهد و کارهای اداری و مالی شما را مدیریت می‌کند. 

IQP5JDOO25XBBJAUS2IQMJTR24

Coutts World Silk Card

ملکه الیزابت دوم از “کارت جهانی ابریشم” استفاده می‌کرد، همانطور که حداقل ۱۰۰ نفر دیگر که یک میلیون دلار یا بیشتر در حساب Coutts دارند، استفاده می کنند. Coutts World Silk Card که به عنوان منحصربه‌فردترین کارت اعتباری انگلستان شناخته می‌شود، دارای خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته، دسترسی به سالن‌های اختصاصی فرودگاه، و خرید خصوصی در فروشگاه‌های برندهای مشهور  را فراهم می‌کند.

 

ارسال نظر