شناسه خبر : 34153

اختصاصی چابک آنلاین ؛

“وس اندرسون”  و ستارگان روی “فرش قرمز کن”

“وس اندرسون”  و ستارگان روی “فرش قرمز کن”

ستارگان مشهور هالیوود برای نمایش شاهکار “وس اندرسون”  به روی فرش قرمز جشنواره فیلم کن رفتند.

چابک آنلاین، تهمینه منصوری روشن، مانند فیلم‌های دیگر این کارگردان، بازیگران او یک لیست واقعی از ستاره‌های هالیوود هستند، از جمله جیسون شوارتزمن، اسکارلت جوهانسون، تام هنکس، استیو کارل، برایان کرانستون، آدرین برودی و مارگو رابی.

اندرسون پس از اکران جهانی فیلم در سالن مجلل Grand Theater Lumiere، پس از شش دقیقه تشویق ایستاده و از بازیگرانش تشکر کرد.

IMG_20230525_105817_736

"شهر سیارکی" نام شهر خیالی در جنوب غربی ایالات متحده است که داستان فیلم در دهه ۱۹۵۰در آن اتفاق می افتد. 

این شهر که به خاطر شهاب سنگ‌ها و رصدخانه اش معروف است، میزبان یک کنوانسیون برای دانشمندان جوان است که یک بشقاب پرنده جشن آنها را مختل می کند و زندگی شرکت کنندگان را به خطر می‌اندازد.

IMG_20230525_105819_516

«شهر سیارکی» سومین فیلمی است از این کارگردان که به خاطر سبک بصری منحصربه‌فردش شناخته می‌شود و برای آن، نامزد دریافت جایزه برتر جشنواره شده‌‌است.

 آخرین حضور او در این جشنواره در سال ۲۰۲۱ با فیلم "The French Dispatch" بود.

اندرسون فیلمنامه «شهر سیارکی» را با رومن کاپولا که در گذشته با او در فیلم‌هایی مانند «پادشاهی طلوع ماه» و «جزیره سگ‌ها» همکاری کرده بود، نوشته است. 

این فیلم نقدهای متفاوتی دریافت کرد و منتقدان جزئیات بصری و سبک آن را تحسین کردند، اما به دلیل کیفیت پایین محتوای روایی، امتیاز کم کردند.

روزنامه بریتانیایی گاردین به آن چهار ستاره از پنج ستاره داد، در حالی که ورایتی نوشت: «به نظر فوق‌العاده به نظر می‌رسد، اما به عنوان یک فیلم از وس اندرسون به کیفیت فیلم‌های گذشته او نیست!».

 

ارسال نظر