شناسه خبر : 41809

بهسازى خیابان‌ها و معابر بخش مرکزی پایتخت با ۵۵ هزار تن آسفالت


بهسازى خیابان‌ها و معابر بخش مرکزی پایتخت با ۵۵ هزار تن آسفالت

شهردار منطقه۶ تهران گفت: تاکنون حدود ۴۴ هزار تُن آسفالت‌ریزی در سطح معابر و خیابان‌های بخش مرکزی پایتخت انجام شده که تا پایان سال به ۵۵ هزار تن می‌رسد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۶ تهران گفت: در شش ماهه نخست سال نزدیک به ۴۰ هزار تن آسفالت ریزی در خیابان ها و معابر قلب پایتخت در راستای اجرای طرح نهضت آسفالت به منظور نگهداشت و ارتقاء ایمنی سطح معابر و ارائه خدمات هرچه بهتر و باکیفیت مطلوب به شهروندان اجرایی شد.

وی ادامه داد: در شش ماهه دوم سال نیز  ۱۵ هزار تن دیگر به این مقدار اضافه می شود، که بخش عمده ای از این تناژ برای لکه گیری و روکش مکانیزه استفاده خواهد شد. 

روحانی با اعلام اینکه اولویت اصلی ما در پیشبرد نهضت آسفالت ریزی، توجه به درخواست های مردمی است اظهار کرد: تلاش می کنیم، این اقدام را با رعایت اصول فنی، زیرسازی‌ها و افزایش کیفیت آسفالت اجرایی کنیم که بخش بزرگی از معابر منتهی به مدارس سطح منطقه و مراکز درمانی نیز طی این طرح لکه گیری و روکش مکانیزه خواهد شد.

شهردار منطقه۶ افزود: در قالب طرح نهضت آسفالت ریزی، معابر منتهی به بیمارستانهای صدر و فیروزگر، بزرگراه های مدرس و شهید گمنام،  میدان های ولیعصر (عج) و فاطمی، خیابان های نجات الهی، جهان آرا و معابر فرعی های آن، خردمند، الوند، لارستان و ...تراش و روکش آسفالت شد. 

 

ارسال نظر