شناسه خبر : 35311

ساختمان‌های ناایمن و بحرانی تهران کاهش می یابد

ساختمان‌های ناایمن و بحرانی تهران کاهش می یابد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: تلاش می‌کنیم تعدادساختمان‌های ناایمن و بحرانی تا پایان سال‌جاری به ۷۰ ساختمان برسد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران درباره روند ایمن‌سازی ساختمان‌های ناایمن در شهر تهران گفت: ۱۲۹ ساختمان ناایمن در تهران دارای وضع بحرانی شناسایی شد که پس از تذکر‌های داده شده به مالکان ساختمان‌ها هم اکنون تعداد این ساختمان‌ها به ۹۳ ساختمان کاهش پیدا کرده است.

قدرت الله محمدی  با اشاره به اینکه بیشتر این ساختمان‌ها دولتی است افزود:تا دو ماه دیگر آمار جدیدی از روند ایمن سازی و همچنین شناسایی ساختمان‌های ناایمن تهیه خواهد شد و در تلاش هستیم تا پایان سال تعداد این ساختمان‌ها را به ۷۰ ساختمان کاهش دهیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در خصوص مجتمع تجاری مهستان در محدوده میدان انقلاب نیز گفت: مجتمع تجاری مهستان از ساختمان‌های بحرانی و ناایمن است، که با توجه به حجم تردد و کاربری آن پرخطر محسوب می‌شود.

وی افزود:چندین بار از سوی سازمان آتش نشانی برای مالکان این ساختمان تذکر داده شده، ولی پیشرفت اجرای ضوابط در آن محسوس نیست، امیدواریم مالک این ساختمان پای کار بیاید، البته موضوع را به قوه قضائیه اعلام کردیم و برای این ساختمان در قوه قضائیه پرونده تشکیل شده است.

ارسال نظر