شناسه خبر : 50019

اختصاصی چابک آنلاین؛

دارایی هایی حمل و نقل چند وجهی سایپا تا چه میزن تحت پوشش بیمه قرار داشت؟

دارایی هایی حمل و نقل چند وجهی سایپا تا چه میزن تحت پوشش بیمه قرار داشت؟

درآمدهای عملیاتی شرکت حمل و نقل چند وجهی سایپا در شش ماهه منتهی به شهریور ماه سال گذشته به رقمی بالغ بر۱۷۸ میلیارد تومان رسید.

چابک آنلاین، زهرا نامداری،  این رقم درمقایسه با درآمدهای عملیاتی 182 میلیارد تومانی این شرکت در مدت مشابه سال 1401، حدود 3 میلیارد و 864 میلیون تومان کاهش داشت.

از شرکت حمل و نقل چند وجهی سایپا به عنوان واحدهای خدماتی و بازرگانی شرکت های تولید اتومبیل ایرانی سایپا یاد می شود که 51 درصد سهام آن دراختیار سایپا و 46/57 درصد از سهام آن در اختیار سازمان اقتصادی کوثر است.

حمل و نقل، جابجائی انواع بار، انواع کالا و مسافر با استفاده از امکانات حمل و نقل ریلی و جاده ای و تجهیز و توسعه تاسیسات ریلی، از جمله فعالیت های شرکت حمل و نقل چند وجهی سایپا است.

بر اساس این گزارش، زیان خالص شرکت حمل و نقل چند وجهی سایپا در شش ماهه منتهی به شهریور ماه سال گذشته با اندکی افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن به رقم 11 میلیارد و 798 میلیون تومان رسید.

زیان خالص شرکت حمل و نقل چند وجهی سایپا در شش ماهه منتهی به شهریور ماه سال 1401 رقمی معادل 11 میلیارد و 726 میلیون تومان بوده است.

آمارها نشان می دهد که زیان انباشته شرکت حمل و نقل چند وجهی سایپا هم در شش ماهه منتهی به شهریور ماه سال گذشته روندی افزایشی داشته است.

زیان انباشته این در شش ماهه منتهی به شهریور ماه سال گذشته بالغ بر 199 میلیارد تومان اعلام شد.

سرمایه ثبت شده شرکت حمل و نقل چند وجهی سایپا در شش ماهه منتهی به شهریور ماه سال گذشته 10 میلیارد تومان بود.

دارایی های ثابت مشهود شرکت حمل و نقل چند وجهی سایپا در شش ماهه منتهی به شهریور ماه سال گذشته تا ارزش 93 میلیارد و 785 میلیون تومان درمقابل خطرات احتمالی ناشی از حریق، صاعقه مستقیم، انفجار، سیل، زلزله، آتشفشان و تصادفات از پوشش بیمه ای برخوردار بود.

photo_2024-05-06_10-10-53

ارسال نظر