شناسه خبر : 45188

تمدید مهلت ارائه گواهی اسقاط برای کشنده‌های وارداتی

تمدید مهلت ارائه گواهی اسقاط برای کشنده‌های وارداتی

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده ضمن تاکید بر اینکه واسطه‌گری گواهی اسقاط تخلف است، از تمدید مهلت الصاق یا انتقال گواهی اسقاط واردکنندگان کشنده‌ها تا پایان بهمن خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، طبق اعلام ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده، مهران سالاریه اظهار کرد: با توجه به انباشت گواهی اسقاط در صفحات واردکنندگان کشنده‌ها، از چندی پیش امکان انتقال گواهی‌های اسقاط به صفحات سایر واردکنندگان فراهم شده است.

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده تصریح کرد: واردکنندگانی که قصد انتقال گواهی‌های اسقاط را دارند بایستی در سامانه ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده به نشانی nnhk.ir کاربری ایجاد و مدارک لازم را بارگذاری کنند.

وی تاکید کرد: هرگونه واسطه‌گری گواهی اسقاط تخلف محسوب شده و با شرکت‌های متخلف برخورد شده و ارائه خدمات به آن‌ها محدود می‌شود. در عین حال انجمن صنفی مراکز اسقاط و بازیافت نیز اعلام آمادگی دارد که به صورت رایگان نسبت به معرفی خریداران به فروشندگان اقدام کند.

سالاریه ضمن اشاره به قانون ساماندهی صنعت خودرو گفت: ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده در صورت عدم وجود اسقاط به اندازه کافی، اجازه پرداخت نقدی را برای واردکنندگانی ایجاد خواهد کرد که در صفحات کاربری آن‌ها انباشت گواهی اسقاط وجود نداشته باشد.

ارسال نظر