شناسه خبر : 46637

مشخصات کامل و تصاویر گلکسی A۳۵ سامسونگ پیش از معرفی فاش شد

مشخصات کامل و تصاویر گلکسی A35 سامسونگ پیش از معرفی فاش شد

احتمالاً تا چند هفته آینده شاهد معرفی گلکسی A۳۵ در کنار گلکسی A۵۵ خواهیم بود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز پیش بخشی از مشخصات و قیمت گلکسی A35 فاش شده بود و حالا رندر‌هایی از این دستگاه منتشر شده است که گزینه‌های رنگی آن را نشان می‌دهد.

طبق این گزارش جدید، گوشی گلکسی A35 سامسونگ در ۴ رنگ مختلف عرضه خواهد شد که شامل یاسی (Awesome Lilac)، آبی دریایی (Awesome Navy)، آبی یخی (Awesome Ice Blue) و لیمویی (Awesome Lemon) می‌شود. گلکسی A35 نیز در ۴ رنگ عرضه شده بود، اما به‌نظر می‌رسد که سامسونگ برای گوشی امسال خود رنگ‌هاانتظار می‌رود تا گلکسی A55 ماه مارس در آلمان معرفی شود و برادرش گلکسی A35 نیز احتمالاً در بازه زمانی مشابهی معرفی خواهد شد. در گزارش جدیدی که توسط YTECHB منتشر شده، رندر‌های مختلف گلکسی A35 در کنار برخی از مشخصات آن فاش شده است.

مشخصات گلکسی A35

طبق این گزارش، گلکسی A35 دارای گواهی IP67، وزن ۲۰۹ گرمی و ضخامت ۸.۲ میلی‌متری است. این گوشی همچنین از یک نمایشگر ۶.۶ اینچی Super AMOLED با نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتز و وضوح ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل بهره می‌برد.

در داخل، این دستگاه به پردازنده اگزینوس ۱۳۸۰ مجهز خوهد شد که با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود. یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی نیز در آن وجود خواهد داشت و رابط کاربری One UI 601 مبتنی بر اندروید ۱۴ را اجرا می‌کند.

گلکسی A35 همچنین به سه دوربین روی پنل پشتی خود مجهز خواهد شد که شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض و سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی می‌شود. متاسفانه ظاهرا قابلیت فیلمبرداری 4K این دستگاه به ۳۰ فریم‌درثانیه محدود شده است. همچنین با دوربین سلفی آن می‌توان ویدیو‌های FHD با نرخ ۳۰ فریم‌درثانیه ضبط کرد.

احتمالاً تا چند هفته آینده شاهد معرفی گلکسی A35 در کنار گلکسی A55 خواهیم بود. قیمت اولیه گلکسی A35 نیز احتمالاً حدود ۳۷۹ یورو خواهد بود. مشخصات کامل، قیمت و تاریخ عرضه گلکسی A55 نیز هفته گذشته فاش شده بود.

 

ارسال نظر