شناسه خبر : 42462

دسترسی ایرانیان خارج از کشور به خدمات سامانه ثنا قوه قضائیه امکان‌پذیر شد

دسترسی ایرانیان خارج از کشور به خدمات سامانه ثنا قوه قضائیه امکان‌پذیر شد

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: دسترسی ایرانیان خارج از کشور به خدمات سامانه «ثنا» قوه قضاییه از طریق پیام‌رسان‌های بومی مهیا شده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، «محمد خوانساری» با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایرانی از امکان دسترسی ایرانیان خارج از کشور به خدمات سامانه ثنا قوه قضائیه از طریق پیام‌رسان‌های بومی خبر داد.

وی افزود: دسترسی ایرانیان خارج از کشور به خدمات سامانه ثنا قوه قضائیه، از طریق پیام‌رسان‌های داخلی گپ و ایگپ فراهم شده است.

معاون وزیر ارتباطات تاکید کرد: پیام‌رسان‌های داخلی باید از مرحله پیام‌رسانی به توسعه خدمت‌رسانی الکترونیکی بروند. خدمت‌رسانی یکی از مزایای رقابتی آنها در مقایسه با نمونه‌های مشابه خارجی است.

خوانساری ادامه داد: سازمان فناوری اطلاعات به عنوان متولی توسعه زیرساختهای دولت الکترونیکی و پنجره واحد خدمات دولت از این نوع توسعه‌ها برای یکپارچه‌سازی خدمات الکترونیکی در سکوهای داخلی حمایت می‌کند.

وی ضمن قدردانی از همکاری معاون و رئیس مرکز فناوری اطلاعات قوه قضاییه برای این رویکرد راهبردی در توسعه خدمات، تصریح کرد: این رویکرد را به سایر دستگاه‌ها به جای ایجاد برنامک‌های مستقل دستگاهی توصیه‌ می‌کنم.

 

ارسال نظر