شناسه خبر : 42366

اختصاصی چابک آنلاین؛

برترین دوچرخه های هیجان انگیز جهان چند یورو قیمت دارند؟

برترین دوچرخه های هیجان انگیز جهان چند یورو قیمت دارند؟

در حالیکه ممکن است برای هر دوچرخه‌سوار، یک دوچرخه مورد علاقه‌ وجود داشته باشد، بهترین دوچرخه‌های جاده ۲۰۲۳ برای ما به دلیل کیفیت، تنظیمات یا نوآوری‌شان رتبه بندی می‌شود که در زیر ۵ مدل برتر سال را مرور خواهیم کرد.

چابک آنلاین، ایمان گودرزی، به نظر ما، اینها هستند که به بهترین وجه توانسته اند این قابلیت ها را در میان پیشنهادهای موجود در کاتالوگ های فعلی برندهای مختلف ترکیب کنند.

Canondale SuperSix EVO Lab71

Canondale SuperSix EVO Lab71

با وجود داشتن یک مدل خاص آیرودینامیک در کاتالوگ خود، Cannondale نمی‌خواست این ویژگی‌ها را در مدل کوهنوردی خود که وزن محدودی را حفظ می‌کند و مقاومت آن را در برابر باد افزایش می‌دهد، کنار بگذارد.

 با این حال، نقطه قوت SuperSix EVO Lab71 کیفیت چرخ های فوق‌العاده‌ای است که توسط زنجیره‌ای SAVE ارائه می‌شود، فناوری که Cannondale سال‌ها از آن استفاده کرده و آن را اصلاح کرده است. 

قیمت: 14999یورو

Scott Foil RC Ultimate

با بازگشت دوچرخه های سبک وزن به خط مقدم صحنه دوچرخه سواری، اسکات فویل خود را به عنوان حامل استاندارد برای کارایی دوچرخه آیرودینامیک حفظ می کند. 

این مدل، اکنون استانداردی برای همه دوچرخه هایی است که هدفشان کاهش مقاومت در برابر باد است.

قیمت: 15,999 یورو

Orbea Orca M11ELTD PWR

Orbea Orca M11ELTD PWR

Orbea جوهره Orca را بازیابی کرده و دوچرخه‌ای سبک و سفت در این حال سرشار از تجربه را روانه‌ی بازار کرده است. 

در سال های اخیر این برند از ساخت چنین دوچرخه های راحتی دست کشید اما با این مدل بار دیگر کیفیت و راحتی را در کنار هم قرار داد و دوچرخه ای ساخت که قطعا برای علاقه مندان به سواری در خیابان ها ارزش خرید را دارد. 

قیمت: 10,999 یورو

Canyon Aeroad CFR MVDP

Canyon Aeroad CFR MVDP

Canyon Aeroad که با همکاری کارشناسان آیرودینامیک در سوئیس ساید ساخته شده است، به لطف پروفیل‌های پیچیده‌اش، باد را مانند چاقو از میان کره عبور می‌دهد.

 همه اینها بدون قربانی کردن ویژگی‌های فوق‌العاده این دوچرخه برای عبور از مسیرهای سخت فراهم شده است.

قیمت: 9999 یورو

Trek Madone SLR 9 Gen 7

Trek Madone SLR 9 Gen 7

بازسازی کامل پرچمدار Trek با طراحی جسورانه ای که در آن سیستم جذب IsoSpeed خود را با IsoFlow جدید جایگزین می کند ساخته شده است. 

در این مدل ظرفیت جذب ارائه شده توسط زین معلق در بقیه ساختار با بهبود قابلیت های آیرودینامیکی ترکیب شده  و در این مدل ظرفیت سفارشی‌سازی فوق‌العاده ارائه شده توسط برنامه Project One برجسته است و به ما امکان می‌دهد که سوار یک اثر هنری واقعی باشیم.

قیمت: 15,699 یورو

 

ارسال نظر