شناسه خبر : 41551

داداش زاده:

پرسپولیس با اقتدار صعود می کند

 پرسپولیس با اقتدار صعود می کند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: برد برابر الدحیل خیلی مهم است و به نظرم سرخپوشان با اقتدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کنند.

به گزار ش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بهزاد داداش زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر تیم الدحیل قطر در هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: این بازی انتحاری است و باید پرسپولیس این بازی را پیروز شود و جای اشتباه نیست. خدا را شکر مدیرعامل باشگاه  در مورد استقبال از تیم الدحیل همانند تیم النصرخوش شیرینی این بار  نکرده و تیم ما را کوچک نکرده است. دیگر جایی برای ریسک نیست و اگر می‌خواهیم صعود کنیم و به واقعیت فوتبال ایران برسیم.

داداش زاده درباره تیم الدحیل قطر گفت: تیم خوبی است، اما ما همیشه جلوی تیم‌های عربی از جمله  قطر و امارات مشکلاتی داشتیم  و آن‌ها به سبک فوتبال ما آشنا هستند، چون بازیکنان ما در آنجا بازی کردند. به نظرم بازیکنان پرسپولیس باید طوفانی بازی را شروع کنند و چیزی برای از دست دادن ندارند. برد در این بازی مهم است و به طور حتم  با اقتدار صعود می‌کنیم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه شانس پرسپولیس را برای صعود از مرحله گروهی چقدر می‌داند، بیان کرد: شانس پرسپولیس را خیلی زیاد می‌دانم. تماشاگران زیادی به ورزشگاه می‌آیند و همه باید یکدل باشند و رنگ‌ها فرق نکند و مهم موفقیت پرسپولیس و فوتبال ایران است. ما باید این بازی را با برد پرگل به پایان ببریم هر چند که مهاجم نداریم، اما می‌توانیم تیم الدحیل را  شکست بدهیم.

او درباره اینکه تیم پرسپولیس برابر النصر موقعیت‌های زیاد گلزنی داشت، اما مهاجم تمام کننده نداشت تا فرصت‌ها را تبدیل به گل کند، بیان کرد: متاسفانه ما از اول فصل دنبال مهاجم بودیم و هر بار گفتیم،  اما معلوم نیست چه دست‌هایی پشت پرده هست و چه اتفاقی افتاد و درویش و گل محمدی  باید شجاعت داشته باشند و واقعیت‌ها را بگویند. سرخپوشان با تیم النصر مساوی کردند تا تکلیفشان در تهران مشخص شود.

داداش زاده درباره اینکه حمایت تماشاگران در این بازی تاثیرگذار است، گفت: صددرصد، حمایت تماشاگران تاثیرگذار است. هواداران پرشور و  یار دوازدهم هستند و باید با همدیگر تیم خود را به مقصد برسانیم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه نتیجه بازی با الدحیل را چطور پیش بینی می‌کند، گفت: نتیجه بازی را نمی‌شود پیش بینی کرد و بگوییم که ۲، ۳ گل می‌زنیم و شاید شروع بازی گل بخوریم و همه این‌ها هست، اما باید بازی را ببریم. باید حساب شده و با برنامه بازی کنیم و بازیکنان باید انگیزه خوبی داشته باشند. خدا را شکر این روز‌ها تیم پرسپولیس حاشیه ندارد و  در فضای مجازی که این روز‌ها حرف اول در فوتبال ما می‌زند، پرسپولیس حضور ندارد و این خیلی خوب است.

 

ارسال نظر