شناسه خبر : 40907

اختصاصی چابک آنلاین؛

لیگ های ارزشمند دنیا را بهتر بشناسیم

لیگ های ارزشمند دنیا را بهتر بشناسیم

در قلمرو مسحورکننده فوتبال، جایی که اشتیاق با اقتصاد تلاقی می‌کند، ارزش‌گذاری یک لیگ بسیار فراتر از غرش جمعیت و هیجان پیروزی هاست.

چابک آنلاین،ایمان گودرزی،  با ارزش ترین لیگ های فوتبال جهان، قهرمانان دنیای این ورزش هستند و با مبالغ سر سام آوری که به دست می‌آورند تعریف تازه‌ای به ورزش فوتبال می‌دهند.

بیایید کاوشی جذاب برای شناخت 5 لیگ ارزشمند جهان داشته باشیم.

1. لیگ برتر انگلیس

در بالای جدول ارزشمندترین لیگ های جهان، لیگ برتر قرار دارد.

غول لیگ های اروپا متشکل از 20 تیم که مجموعاً 10.48 میلیارد یورو جمع‌آوری می‌کنند.

 این نیروگاه سرگرمی و قدرت تجاری، با تیم‌های پر ستاره و مسابقات هیجان‌انگیزش که مخاطبان را در سراسر جهان مجذوب خود می‌کند، معنای تازه‌ای به این ورزش داده است.

لالیگا

2. لالیگا

20 تیم به ارزش 4.67 میلیارد یورو به لالیگا کمک می کنند تا جایگاه خود را به عنوان سنگ بنای سلسله مراتب ارزش فوتبال تثبیت کند.

 همانطور که جهان جادوی باشگاه هایی مانند بارسلونا و رئال مادرید را مشاهده می کند، بدیهی است که جذابیت لالیگا بسیار فراتر از زمین باشد.

سری آ

3. سری A

تجدید حیات سری A محسوس است، زیرا 20 تیم با هم ترکیب می شوند و ارزش کل 4.52 میلیارد یورویی را ایجاد می کنند.

با احیای مجدد روزهای شکوه سری آ مانند یوونتوس و آث میلان، تبدیل به تابلویی برای درخشش تاکتیکی و ورزشی شده که در سراسر مرزها طنین انداز می شود.

بوندسلیگا

4. بوندسلیگا

بوندسلیگا آلمان با 18 تیم با ارزش جمعی 4.14 میلیارد یورو است.

رویکرد دقیق لیگ به فوتبال، همراه با پیروان متعصب آن، تصویری از برتری را ترسیم می کند که از قلب باواریا تا علاقه مندان به فوتبال در سراسر جهان را در بر می گیرد و حضور خود را در لیست یکی از گران ترین لیگ های فوتبال نشان می دهد.

لیگ 1

5. لیگ 1

18 تیم لیگ 1 در مجموع به ارزش 3.48 میلیارد یورو کمک می کنند که فرانسه در لیست با ارزش ترین لیگ های فوتبال به حساب آید.

ظهور پاری سن ژرمن به عنوان یک قدرت جهانی، لیگ را با جذابیت همراه کرده  و طرفداران و سرمایه گذاران را به یک اندازه جذب کرده است.

 

ارسال نظر